پنجشنبه 21 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

اعتراض عجیب محمد شيروانی به توقیف فيلم‌هايش


محمد شیروانی

محمد شيروانی؛ کارگردان سينمای ايران که تاکنون جوايز بسياری از جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی دريافت کرده؛ در اقدامی عجيب فيلم‌های خود را در سايت شخصی‌اش به فروش گذاشت.

به گزارش خبرنگار ايلنا؛ شيروانی در متنی که روی سايت خود قرار داده؛ نوشته است: من به اين بی‌عدالتی اعتراض دارم و همه ۱۸ فيلم سينمايی و غيرسينمايی خودم اعم از توقيفی و آزاد که در طول ۱۸ سال گذشته از انتشار در کشورم محروم بودند را از شب چهارشنبه ۲۰ خرداد ۹۴ روی وب‌سايت شخصی‌ام منتشر می‌کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همچنين نوشته است: فيلمی که دانلود می‌کنيد تا به حال منتشر نشده است درصورتی‌که ديگری از دانلود اختصاصی شما استفاده کند؛ دست در جيب مؤلف اثر کرده. اين وجدان ماست که همواره همراه ماست نه صاحب اثر.

شيروانی همچنين اعلام کرده است از ۲۱ خرداد تا ۲۶ خرداد هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۶ بعداظهر مقابل سينما آزادی پاسخگوی مخاطبان فيلم‌هايش خواهد بود.

هم اکنون علاقمندان می‌توانند به‌طور مثال فيلم "لرزاننده چربی" را با دو کيفيت و قيمت‌های ۷ هزار تومان و ۹ هزار تومان از روی سايت شخصی محمد شيروانی دانلود کنند. علاقمندان خارج از کشور هم می‌توانند با پرداخت ۷ دلار و ۱۰ دلار فيلم را دانلود کنند.

فيلم "لرزاننده چربی" باوجود داشتن پروانه ساخت از وزارت ارشاد، اجازه نمايش دريافت نکرد و ۴ سال است که اجازه نمايش ندارد. اين فيلم منتخب جشنواره ساندنس ۲۰۱۳ و برنده ببر طلايی بهترين فيلم جشنواره روتردام ۲۰۱۳ است.

سايت محمد شيروانی به آدرس http://mohammadshirvani.com/ در دسترس است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016