پنجشنبه 25 آذر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا

هوای گریه شجریان در شهر کنسرت‌ها، خرم آبادی‌ها دقایق طولانی کف می‌زدند

82347351-71249860.jpg
به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، همایون شجریان شامگاه چهارشنبه ۲۴ آذرماه در محل خانه کشتی شهرستان خرم‌آباد روی صحنه رفت و در میان استقبال مخاطبان به اجرای قطعات خود پرداخت.

سینا جهان آبادی سرپرست ارکستر و محمدجواد ضرابیان آهنگساز قطعات این کنسرت بودند.

شجریانِ پسر برای لرستانی‌ها «مرغ سحر» خواند و تصنیف‌های تو کیستی، خانه سودا، افسونگر، غریبانه، عشق از کجا، با ستاره‌ها، دفتر دل، نسیم وصل و مرغ سحر همراه با سه قطعه آوازی در لابه‌لای تصنیف‌ها در این کنسرت اجرا شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نقطه عطف کنسرت هنگامی رقم خورد که شجریان درخواستِ حاضرین را برای خواندن نوای دل‌نشین «مرغ سحر» اجابت کرد و صدای تشویق‌ها تا دقایق زیادی بعد از خواندن این ترانه ادامه داشت و آنها برای دقایقی به تشویق خواننده محبوب خود پرداختند.

در کنسرت هوای گریه، سینا جهان آبادی نوازنده کمانچه، حسین رضایی نیا نوازنده دف و دایره، پاشا هنجنی نوازنده نی، پریچهر خواجه نوازنده قانون، میلاد محمدی نوازنده تار، آئین مشکاتیان نوازنده تنبک، شهرام رکوعی نوازنده فلوت، علی جعفری پویان و پریسا پیرزاده نوازنده ویولن، لعیا اعتمادی نوازنده ویلون آلتو، نگار نورزاد نوازنده ویولنسل و آتنا اشتیاقی نوازنده کنترباس بودند.

کنسرت هوای گریه با آواز همایون شجریان امشب در ۲ سانس در خرم آباد برگزار شد. قرار است این کنسرت بعد از خرم‌آباد در تاریخ ۲ دی در سنندج و ۹ دی در کرمانشاه نیز برگزار شود.

همایون شجریان متولد ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران؛ خواننده موسیقی سنتی ایرانی و نوازنده تنبک و کمانچه است. وی پسر محمدرضا شجریان است.

از ابتدای امسال لرستان میزبان خوانندگانی ازجمله فریدون آسرایی، حمید عسگری، رضا صادقی و بنیامین بود که با استقبال گسترده هوادانشان همراه بوده است. شهر خرم‌آباد امسال میزبان کنسرت‌های زیادی بود که ساکنان این شهر از آنها ستقبال بی‌نظیری کرده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016