چهارشنبه 22 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واحدی نيکبخت: نه دوپينگی‌ام، نه ممنوع الخروج، از فدراسيون و علی دايی تقاضای بخشش دارم، ايسنا

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: اميدوارم بار ديگر فرصت بازی در تيم ملی به من داده شود.

عليرضا واحدی نيکبخت پس از حضور در کميته‌ی انضباطی فدراسيون فوتبال و دفاع از خودش برای عدم حضور در تيم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: ابتدا از کميته‌ی انضباطی تشکر می‌کنم که مسايل را بسيار موشکافانه بررسی می‌کند و حق را به حقدار می‌رساند. بی‌ترديد مشکلی که برای من پيش آمد و نتوانستم تيم ملی را همراهی کنم، از روی عمد نبود و در واقع هيچ کس در آن مقصر نبوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: شايد کمی اين موضوع بزرگنمايی شد. اما، در هر صورت از اينکه مردم را ناراحت کردم، عذرخواهی می‌کنم اما، مردم بدانند که بازی در تيم ملی فوتبال آرزوی من است و هر زمان که علی دايی من را به تيم ملی دعوت کند، با افتخار به تيم ملی می‌روم و در غير اين صورت نيز برای تيم ايران آرزوی موفقيت می‌کنم.

واحدی نيکبخت افزود: به علی دايی حق می‌دهم که از دست من ناراحت باشد؛ اما، در هر صورت با توجه به زمان کمی که برای رساندن خود به اردوی تيم ملی داشتم، دچار اشتباه شدم و مسوولان باشگاه پرسپوليس نيز می‌توانند شهادت دهند که پاسپورت من در باشگاه بوده است.

وی افزود: اگر قصد داشتم تيم ملی را همراهی نکنم، ساک وسايلم را تحويل نمی‌دادم. در زمان خارج شدن از اتوبوس تيم ملی ساک وسايلم را تحويل مازيار زارع دادم و اکنون نيز نمی‌دانم ساک من کجاست. آيا در قطر مانده يا در ايران است. بنابراين تمامی اين مسايل نشان می‌دهد که من قصد داشتم به اين سفر بروم.

واحدی نيکبخت درباره‌ی اين موضوع که قرار بود در برنامه‌ی تلويزيونی ۹۰ پيرامون مشکل خود صحبت کند اما، اين کار را انجام نداده نيز گفت: پيش از برنامه فردوسی‌پور من را برای حضور در برنامه دعوت کرد اما، پس از اينکه با مديرعامل باشگاه پرسپوليس تماس گرفتم مصطفوی گفت که به اين برنامه نروم و من نيز اين موضوع را اعلام کردم و قرار شد فردوسی‌پور با من تماس تلفنی برقرار کند اما، تا پايان برنامه هيچ تماسی با من گرفته نشد.

عليرضا واحدی نيکبخت همچنين درباره‌ی برخی شايعات که پيرامون دوپينگ او نيز مطرح می‌شود، به ايسنا گفت: اين مساله بسيار عجيب است چرا که من آخرين بار يکی، دو هفته‌ی پيش و پس از بازی مقابل سپاهان تست دوپينگ دادم و هيچ مشکلی از اين نظر ندارم. ضمن آن که جواب آزمايش دوپينگ هر بازيکن تنها به ستاد ارسال می‌شود و پاسخ آزمايش نمونه‌ی دوپينگ نيز بر روی سايت‌های مخصوصی منتشر می‌شوند. بنابراين اگر يک بازيکنی دوپينگ کرده باشد، به هيچ عنوان نمی‌توان آن را کتمان کرد. خدا را شکر آن قدر قدرت دارم که برای فوتبال بازی کردن نيازی به دوپينگ نداشته باشم.

وی درباره‌ی شايعه‌ی ممنوع الخروج بودن‌اش از کشور گفت: من به تازگی همراه با باشگاه پرسپوليس کشور را ترک کردم و هيچ مشکلی برای خروج از کشور ندارم. حاضرم هر زمانی که خواستيد در فرودگاه حاضر شوم و اين موضوع را استعلام کنيم که من به هيچ عنوان ممنوع الخروج نيستم.

مهاجم پرسپوليس گفت: بی‌ترديد حضور در باز‌ی‌های تيم ملی به نفع خود من است. من از زمانی که پيراهن تيم ملی را از دست دادم، شانس چند قرارداد خوب با باشگاه‌های خارجی را نيز از دست رفته ديدم. بی‌ترديد حضور در تيم ملی به من اين فرصت را می‌دهد تا با قراردادهای بسيار خوب به باشگاه‌های اروپايی بروم. پس چرا بايد چنين فرصتی را از دست بدهم. تاکيد می‌کنم که عدم حضورم در تيم ملی يک اشتباه سهوی بوده و از مسوولان سازمان تربيت بدنی، فدراسيون فوتبال، تيم ملی و به خصوص علی دايی می‌خواهم که من را ببخشند و فرصت ديگری برای حضور در تيم ملی به من بدهند.

واحدی نيکبخت درباره‌ی غيبتش در آستانه‌ی بازی‌های تيم ملی نيز به ايسنا گفت: در زمان جام جهانی ۲۰۰۶ زانوی من مشکل پيدا کرد و در زمان جام ملت‌های آسيا نيز همسترينگ پايم پاره شد و نتوانستم تيم ملی را همراهی کنم، در هر صورت اميدوارم اين طلسم نا کامی‌های من تمام شود.

وی گفت: هر زمان که به تيم ملی دعوت شوم با جان و دل به اردوی تيم می‌روم و تمام تلاش خود را برای موفقيت تيم ايران انجام می‌دهم.

نيکبخت واحدی در پايان درباره‌ی بازی ايران و امارات نيز گفت: بی‌ترديد تيم ملی بازی دشواری پيش رو دارد و در هر صورت اگر بار ديگر شانس بازی در تيم ملی به من داده شود، با جان و دل برای تيم ملی به ميدان می‌روم.





















Copyright: gooya.com 2016