پنجشنبه 30 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازيکنان پرسپوليس: گفتند درباره قطبی مصاحبه نکنيد! ايران ورزشی

چرا امروز جواب حاميان ديروز را نمی دهيد

دنيا حيدری - ايران ورزشی- قطبی استعفا داده و رفته ... ! اين خبر غيرمنتظره ای بود که ديروز شنيديم. پيش از اين هم يکی دو بار صحبت از استعفای قطبی يا اخراج او شده بود اما هر بار به گونه ای مسکوت مانده بود اما اين بار ...
بازيکنان تيم می گويند: «ما قبل از تمرين شنيديم»، «از طريق تلويزيون متوجه شديم» بازيکنان هم از شنيدن اين خبر غيرمنتظره متعجب شده بودند اما مثل همه مواقع حساس اين بار هم نمی توانند صحبت کنند ...!
با چند تن از بازيکنان پرسپوليس تماس گرفتيم تا نظر آنها را در مورد استعفای غيرمنتظره قطبی و جدايی او بپرسيم که به جای نظر آنها در مورد قطبی اين جملات را شنيديم ...



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




خبر استعفای قطبی را شنيديد
بله! اما اجازه صحبت کردن در اين رابطه را نداريم.

چرا
نمی دانم. پيروانی گفت تا بعد از بازی با پيکان ممنوع المصاحبه ايم.

حداقل بگوييد اين خبر را چه زمانی شنيديد
قبل از تمرين از طريق تلويزيون متوجه شديم.

اما الان همه می خواهند نظر بازيکنان را در اين رابطه بدانند!
نمی توانيم تا بعد از بازی با پيکان صحبت کنيم. کادر فنی ما را ممنوع المصاحبه کرده ، بعد از بازی زنگ بزنيد جواب می دهيم.

سوال، جواب های بالا حرف های تعدادی از بازيکنان پرسپوليس است که به دليل ممنوع المصاحبه شدن اجازه حرف زدن ندارند و از ما خواستند حتی نام آنها را هم نبريم تا خدای نکرده جو تيم شان به هم نريزد.
اين مساله- ممنوع المصاحبه شدن بازيکنان پرسپوليس- امسال چندين بار تکرار شد. شايد دليل اين تصميم ايجاد آرامش در تيم باشد اما آيا مردم نبايد در مورد اتفاقاتی که در يکی از بزرگ ترين و پرطرفدارترين تيم های ايران می افتد چيزی بدانند ! وظيفه ما اطلاع رسانی است اما اين جماعت فوتباليست هرگز در اين راه مساعدتی از خود نشان نمی دهند. نمی دانيم نظر واقعی و شفاف آنها درباره استعفا و خداحافظی افشين قطبی چيست چرا نبايد همه بدانند بازيکنان پرسپوليس با استعفای قطبی موافق بوده اند يا خير اين يک توهين آشکار است! توهين به مردم و توهين به افکار عمومی جامعه! استعفای قطبی مساله کوچک و بی اهميتی نيست که بخواهيم به راحتی از کنار آن بگذريم و زير چشمی ردش کنيم. مردم در اين باره توضيح می خواهند و دنبال دليل هستند اما آقايان به جای اينکه جوابگوی اين سوالات باشند با جواب ندادن و ممنوع المصاحبه کردن سعی می کنند صورت مساله را پاک کنند.
نمی دانم چطور است همين آقايان زمان های ديگر از مردم می خواهند آنها را حمايت کنند اما زمان پاسخگويی به همين مردم که می رسد، با هزار دليل و برهان غيرموجه از جواب دادن طفره می روند و ديگران را هم از پاسخگويی منع می کنند. البته اين مساله به يکی دو روز گذشته و آينده ختم نمی شود. اين مساله مدت ها است که در فوتبال ما باب شده است اما آيا اين درست است که امروز جواب آنهايی که ديروز حمايت شان کردند را ندهند .





















Copyright: gooya.com 2016