چهارشنبه 13 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کفاشيان: ايران در آينده امتيازهای بيشتری از AFC خواهد گرفت، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس فدراسيون فوتبال گفت: ايران در آينده امتيازهای بيشتری از کنفدراسيون فوتبال آسيا خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی کفاشيان در نشست مسئولان فدراسيون و هيئت های فوتبال استان ها گفت: سياست فدراسيون بر مبنای اين است که هيئت ها به عنوان نمايندگان فدراسيون در سطح استان ها عمل کنند و اکثر فعاليت های فوتبال هر استان در همان استان انجام گردد و فدراسيون بتواند برای فعاليت های مهم و بزرگ برنامه ريزی کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با اشاره به تاسيس هتل آکادمی ملی فوتبال بيان کرد: اين مجموعه کمک شايانی در زمينه برگزاری سمينارهای علمی ،آموزشی،تحقيقاتی درقسمت آقايان و بانوان است.
وی ضمن تقدير از تلاش های صورت گرفته برای کسب ۳۴۳ امتياز و به دست آوردن ۴ سهميه در مسابقات جام قهرمانان آسيا گفت: فوتبال ايران بايد درآينده امتيازات بيشتری را در اين زمينه کسب کند.
رئيس فدراسيون فوتبال با بيان اينکه ۲ طرح آسيا ويژن در استانهای فارس و اصفهان به نحو مطلوبی در حال اجراست ،خاطر نشان ساخت: در استان های همدان و قزوين نيز اين پروژه شروع شده که مسئولان AFC از ميزان پيشرفت اين طرح بسيار راضی هستند که ما اميدواريم در استانهای ديگر بتوانيم برای انجام اين پروژه سهميه های بيشتری را کسب کنيم.
کفاشيان گفت: بايد ساختار فدراسيون با ساختار ويژن آسيا هماهنگ شود و مسلماً اين امربه نفع فوتبال کشور خواهد بود. بايد به تمامی رده ها اهميت دهيم و کار را بايد موفقيت پيش بيريم.
درادامه جلسه مهدی تاج، نايب رئيس فدراسيون با اشاره به اينکه بخشی از مسئوليت های برگزاری مسابقات بايد به هيئت های فوتبال واگذار شود، اظهار داشت: بايد در اين زمينه بررسی های کارشناسانه صورت گيرد. در چند ماه گذشته کميته تيم های ملی کم تر با هيئت های فوتبال در تماس بود و با تلاش های صورت گرفته اميدوارم که تيم ملی با حمايت های مختلف از سوی کميته وهيئت ها به موفقيت های مختلفی دست يابد.
در ادامه نشست عزيز محمدی،نايب رئيس فدراسيون و رئيس سازمان ليگ گزارشی از فعاليت های سازمان ليگ و کسب ۴ سهميه برای کشورمان درليگ قهرمانان آسيا ارائه کرد.
در ادامه جلسه روسای هيئت های فوتبال استان ها نقطه نظرات خود را در رابطه با موضوعات مورد بررسی در اين نشست ارائه کردند.





















Copyright: gooya.com 2016