سه شنبه 13 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه نويي شکايتش از محمد مايلي کهن را پس گرفت، اعتماد

چندي پيش به دليل شکايت قلعه نويي و بر اساس حکم کميته انضباطي، محمد مايلي کهن به سه جلسه محروميت از حضور در ميادين و 50 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شده بود. به دنبال صدور اين راي امير قلعه نويي ديروز طي نامه يي رسمي شکايت خود را از محمد مايلي کهن به مناسبت اعياد شعبانيه پس گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربي سپاهان ضمن تاييد اين خبر گفت؛ «محمد مايلي کهن از افتخارات ورزش ايران است و من به عنوان يکي از افراد جامعه ورزش همواره براي او احترام ويژه يي قائل بودم. اميدوارم در آينده و با حضور افراد ورزشي زحمتکشي نظير آقاي مايلي کهن در صحنه فوتبال شاهد اعتلاي بيشتر در فوتبال کشورمان باشيم.» اين در حالي است که به دنبال اعلام امير قلعه نويي مبني بر پس گرفتن شکايت خود از محمد مايلي کهن، کميته انضباطي فدراسيون فوتبال اعلام کرد با توجه به صدور راي اين کميته درخواست قلعه نويي تاثيري در بخشش محروميت مايلي کهن ندارد. محمدرضا آرويي عضو دبيرخانه کميته انضباطي فدراسيون فوتبال ضمن اعلام اين مطلب افزود؛ «کميته انضباطي پيش از اين راي خود را درخصوص شکايت آقاي قلعه نويي از مايلي کهن اعلام کرد و پس از اعلام راي، پس گرفتن شکايت شاکي تاثيري در محروميت فرد خاطي ندارد.

پرونده شکايت قلعه نويي از مايلي کهن به دليل اعتراض آقاي مايلي کهن در حال حاضر به کميته استيناف ارجاع شده و تنها اين کميته مي تواند درباره کاهش محروميت سرمربي سايپا اعلام نظر کند.» عضو دبيرخانه کميته انضباطي ادامه داد ؛ «اگر آقاي قلعه نويي خواستار پس گرفتن شکايت خود از آقاي مايلي کهن بودند بايد قبل از اعلام راي کميته انضباطي در اين زمينه اقدام مي کردند و در حال حاضر اعلام پس گرفتن شکايت وي هيچ گونه تاثيري در محروميت آقاي مايلي کهن ندارد.»با وجود راي کميته انضباطي مبني بر محروميت مايلي کهن، با توجه به اعتراض نامبرده نسبت به راي ابتدايي و درخواست استيناف نسبت به راي کميته انضباطي، وي مي تواند تا زمان تشکيل و اعلام نظر کميته استيناف، تيم سايپا را در مسابقات ليگ برتر همراهي کند. درگيري بين اين دو مربي فوتبال در هفته هاي پاياني ليگ گذشته رخ داد. مايلي کهن قلعه نويي را متهم کرد زماني که مربي استقلال اهواز بوده با چند بازيکن استقلال تهران تباني کرده بود و بعد از اين ادعاي مايلي کهن ، دو طرف تندترين حملات را عليه هم داشتند. بيانيه هاي شديداللحن مايلي کهن درباره قلعه نويي با ادبياتي توهين آميز و بي سابقه آنقدر سر و صدا به پا کرد که مايلي کهن مجبور به کناره گيري از سرمربيگري تيم ملي شد. به هر حال پس از آن همه مصاحبه يي که قلعه نويي و مايلي کهن عليه هم انجام دادند، صحبت هاي روز گذشته قلعه نويي در وصف مربي سايپا کاملاً تعجب برانگيز است. اين اتفاقات تنها در فوتبال ايران رخ مي دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016