سه شنبه 20 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته دوم رقابت های ليگ برتر فوتبال ايران: آزادی باز هم محروم از حضور تماشاگران، ايلنا

رقابت های هفته دوم ليگ برتر فوتبال ايران با برگزاری ۹ ديدار در روزهای جمعه و شنبه ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه برگزار می شود که پرسپولس همچون رقيب ديرينه خود،استقلال در اولين بازی خانگی از حمايت تماشاگران خود محروم است.


رقابت‌های هفته دوم از نهمين دوره ليگ برتر فوتبال ايران با برگزاری شش ديدار از روز جمعه ۲۳ مرداد ماه آغاز و با انجام سه ديدار ديگر در روز شنبه ۲۴ مرداد به پايان می‌رسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا، در نخستين بازی از هفته دوم رقابت‌های ليگ برتر فوتبال ايران،تيم فوتبال پرسپوليس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی ميزبان تيم استقلال اهواز است. شاگردان "کرانچار" که در اولين بازی خود در مقابل مس کرمان به تساوی ۳ بر ۳ رضايت داده‌اند، اين بار در صدد هستند تا با کسب پيروزی مقابل استقلال اهواز هر سه امتياز اين ديدار را از آن خود کنند تا بتوانند در بين تيم‌های بالای جدول،جايی برای خود دست و پا کنند.
استقلال اهواز نيز در بازی نخست خود يک امتياز کسب کرده است و بدون‌شک شاگردان خداداد عزيزی می‌خواهند با دست پر به شهر خود بازگردند.
اين بازی با توجه به اتفاقاتی که در فصل قبل و در ليگ هشتم افتاد بدون حضور تماشاگران برگزار می شود و پرسپوليس از اين ديدار خانگی با حضور هواداران خود محروم است.
در ديگر ديدار روز جمعه تيم‌های فولاد خوزستان و پيکان به مصاف هم می‌روند. شباهت هر دو تيم در بازی نخست هفته اول رقابت های ليگ برتر فوتبال ايران است. شاگردان "لوکا بوناچيچ" و "حميد درخشان" در برابر حريفان خود شکست را پذيرا شدند،فولاد در ورزشگاه دستگردی با نتيجه دو بر يک مغلوب راه‌آهن شهر ری شد و پيکان نيز با حساب دو بر صفر مقابل مقاومت تن به شکست داد.
در سومين ديدار،ابومسلم و پاس ديگر بازی هفته دوم را برگزار می‌کنند. شاگردان ناصر پورمهدی در اولين بازی خود به لطف تساوی مقابل استقلال اهواز تنها يک امتياز کسب کرده‌اند و چشم به اين ديدار خانگی دارند تا جمع امتيازات خود را به چهار امتياز برسانند.
در سوی ديگر ميدان،شاگردان منصور پورحيدری که در اولين بازی خود مقابل تيم تازه راه يافته استيل آذين با دو گل شکست را پذيرا شدند،در ديدار خارج از خانه خود قصد دارند از اعتبار و حيثيت خود دفاع کرده تا نشان دهند آنچه در ديدار هفته اول روی داد يک حادثه و اتفاق بوده است.
ملوان بندرانزلی و راه‌آهن شهر ری،چهارمين ديدار هفته دوم رقابت‌های ليگ برتر را برگزارمی‌کنند.شاگردان احمد‌زاده که در اين فصل تيم جوان و با انگيزه‌ای را تشکيل داده‌اند، در بازی نخست خود و در مقابل شاهين بوشهر تنها يک امتياز کسب کرده‌اند و قصد دارند با شکست تيم آماده و سه امتيازی راه‌آهن،از ابتدای فصل برای ديگر تيم‌های ليگ برتری قدرت‌نمايی کنند. البته راه‌آهن در هفته اول نشان داد هماهنگی نسبتاَ خوبی بين بازيکنان خود ايجاد کرده است و اميدوار است يک بار ديگر و در هفته دوم نيز تيم پيروز ميدان لقب بگيرد.
حميد استيلی در اولين تجربه سرمربيگری خود در ليگ برتر و پس از آن که موفق شد پاس را در خانه شکست دهد،اين بار به دنبال آن است که با شکست صبای قم،جمع امتيازات تيم خود را به عدد شش برساند تا حرف و حديثی در پشت‌ نام‌های بزرگ استيل آذين نباشد. البته صبا نيز در اولين بازی خود در ليگ برتر موفق شد با نتيجه دو بر يک از سد تراکتورسازی بگذرد و بايد ديد جدال تيم‌های برتر هفته اول به کجا خواهد رسيد.
آخرين بازی روز جمعه بين تيم‌های سايپا و شاهين بوشهر برگزار می‌شود. شاگردان محمد مايلی‌کهن که در مقابل ذوب‌آهن بازی ناهماهنگی را به نمايش گذاشته و با سه گل شکست را پذيرا شده بودند،در اين هفته قصد دارند با آمادگی بيشتری به مصاف تيم شاهين بوشهر بروند.
بوشهری‌ها نيز در اولين تجربه خود در ليگ برتر و در بازی نخست مقابل تيم جوان ملوان،بازی خوبی را به نمايش گذاشتند و بايد ديد شاگردان کللی‌فرد چه نتيجه‌ای را برای تيم خود در اين ميدان رقم خواهند زد.
روز شنبه ۲۴ مرداد ماه نيز سه ديدار برگزار می‌شود تا پرونده هفته دوم رقابت‌های ليگ برتر بسته شود. تراکتورسازی که در اولين بازی خود با حساب دو بر يک مقابل صبای قم شکست را پذيرا شده است، در اين هفته به مصاف تيم مدعی و نايب قهرمان ليگ هشتم می‌رود. شاگردان منصور ابراهيم‌زاده که در اولين بازی خود با سه گل سايپا را شکست داده اند،ثابت کردند از آمادگی خوبی برخوردار هستند و بايد ديد در نهايت کدام تيم،پيروز اين ميدان لقب خواهد گرفت البته به شرط آن‌که اين بازی با نتيجه تساوی به پايان نرسد.
در ديگر بازی روز شنبه مقاومت در مقابل استقلال تهران صف‌آرايی می‌کند. شاگردان صمد مرفاوی پس از برد شيرين و روحيه بخش مقابل شاگردان امير قلعه‌نوعی اين بار و در هفته دوم به مصاف شاگردان مهابادی خواهند رفت. مقاومت نيز در اولين بازی خود موفق شد با حساب دو بر صفر پيکان را از پيش رو بردارد، با اين حساب بايد ديد تيم‌های پيروز در هفته اول در مقابل يکديگر و در هفته دوم چه خواهند کرد.
اما آخرين بازی ليگ در هفته دوم بين تيم‌های سپاهان و مس کرمان برگزار می‌شود. سپاهان همان‌طور که گفته شد در بازی نخست در مقابل استقلال با تک گل اميدرضا روانخواه شکست را پذيرا شد و بايد ديد قلعه‌نوعی چه عملکردی در بازی دوم خود دارد. در آن سوی ميدان، شاگردان مظلومی با تساوی ۳ بر ۳ مقابل پرسپوليس از شرايط روحی مناسب‌تری برخوردار هستند و به نظر می‌رسد کفه ترازو به سود نماينده کرمان سنگين‌تر باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016