جمعه 24 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته دوازدهم ليگ برتر: با توقف پرسپوليس، سپاهان از شکست پيروزی ساخت، ذوب آهن در خانه شکست خورد، ايلنا

ملوان در بازی برابر پرسپوليس همان اندازه با هدف و برنامه بود که پرسپوليس بدون برنامه بازی می کرد و اگر ضربه پنالتی نصيب سرخپوشان نمی شد بعيد بود سرخپوشان بتوانند به گلی دست يابند.


ايلنا: هفته دوازدهم ليگ برتر فوتبال باشگاههای کشور عصر امروز با ۴ ديدار آغاز شد که در مهمترين ديدارها پرسپوليس مقابل ملوان در ورزشگاه آزادی تن به مساوی يک بر يک داد و راه آهن در اصفهان برابر ذوب آهن يک پيروزی شيرين را به دست آورد ضمن اينکه سپاهان در بوشهر تيم شاهين را دو بر يک شکست داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا، ملوان در بازی برابر پرسپوليس همان اندازه با هدف و برنامه بود که پرسپوليس بدون برنامه بازی می کرد و اگر ضربه پنالتی نصيب سرخپوشان نمی شد بعيد بود سرخپوشان بتوانند به گلی دست يابند.
در ساير ديدارها تيم فوتبال شاهين بوشهر در خانه خود مقابل سپاهان تن به شکست ۲ بر يک داد.
در ابتدا محمد احمدپوری در دقيقه ۲۴ شاهين بوشهر را پيش انداخت اما عماد رضا مهاجم عراقی سپاهان در دقايق ۷۰ و ۸۹ با به ثمر رساندن ۲ گل برتری را از آن شاگردان قلعه‌نويی کرد.
قضاوت اين ديدار بر عهده محسن ترکی بود که وی به بازيکنان دو تيم اخطار نداد.
تيم فوتبال مس کرمان نيز با ۲ گل فولاد خوزستان را شکست داد.
در اين ديدار که از ساعت ۱۷ در ورزشگاه باهنر کرمان و در حدود بيش از ۵ هزار تماشاگر آغاز شد ادينهو در دقيقه ۳۷ و مهدی رجب زاده در دقيقه۸۷ موفق شدند دو گل مس را وارد دروازه فولاد کنند.
اما تيم فوتبال ذوب‌آهن برابر راه‌آهن با نتيجه ۲ بر يک شکست خورد تا دومين باخت اين فصل را تجربه کند.
در اين ديدار که از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و در حضور حدود ۱۵۰۰ تماشاگر آغاز شد اسماعيل فرهادی در دقيقه ۳ برای ذوب آهن گلزنی کرد و عيسی ترائوره در دقيقه ۱۳ و ايمان حيدری در دقيقه ۵۳ گل‌های راه آهن را به ثمر رساندند.
با اين شکست ذوب آهن۲۰ امتيازی باقی ماند و راه آهن ۱۴ امتيازی شد.
در ديدار پرسپوليس و ملوان انزلی که از ساعت ۱۶:۵۰ در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود ۴۰ هزار تماشاگر آغاز شد ابتدا ملوانی ها در دقايق پايانی نيمه اول تسلط خوبی بر بازی پيدا کردند و بعد از از دست دادن يک ضربه ايستگاهی توسط دسوزا، در دقيقه ۴۴ محمد حيدری دروازه پرسپوليس را باز کرد.
فشار پرسپوليسی ها سرانجام در دقيقه ۸۵ برای اين تيم ضربه پنالتی به همراه داشت. رمضانی با خطا روی بازيکن پرسپوليس پنالتی را برای اين تيم به ارمغان آورد و اين ضربه را هوار ملا محمد در دقيقه ۸۷ به گل تبديل کرد تا بازی به تساوی برسد و پرسپوليس در ورزشگاه خانگی از باخت فرار کند.
پرسپوليس در دقيقه ۹۰ موفق به گلزنی شد اما اين گل آفسايد اعلام شد.
قضاوت اين مسابقه بر عهده تورج حق ‌وردی بود.
* ترکيب پرسپوليس:
ميثاق معمارزاده، شيث رضايی، سپهر حيدری، مجتبی شيری، حميد علی عسگر، ميثم بائو، کريم باقری(۴۶- عادل کلاه کج)، سامان آقازمانی(۶۵- مجتبی زارعی)، هوار ملا محمد، وسلی(۶۴- آرفی)، هادی نوروزی.
سرمربی: زلاتکو کرانچار

* ترکيب ملوان:
مهدی رحيم زاده، سعيد سالارزاده، هادی تامينی، بابک پورغلامی، عليرضا رمضانی(۸۷- مهران جعفری)، حسين ابراهيمی، دسوزا، پژمان نوری، محمد حيدری( ۷۵- محمد رحمتی)، سيد جلال رافخايی، آدريانو لوز
سرمربی: محمد احمدزاده

ساير ديدارهای هفته دوازدهم فردا برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016