دوشنبه 2 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد دادکان: شکست تيم ملی فوتبال دور از شان فوتبال ايران است، به جای علی آبادی که مقصر اصلی اين فجايع است عذرخواهی می کنم، ايلنا

- احتمالا به فوتبال برمی گردم


ايلنا: رئيس سابق فدراسيون فوتبال گفت: بعد از بازگشت رئيس جمهوری کشورمان از آمريکای جنوبی قطعا با وی ديدار خواهم کرد.
محمد دادکان در گفتگو با خبرنگار ايلنا با اشاره به اينکه مسافرت احمدی نژاد به کشورهای آمريکای جنوبی موجب لغو ملاقات وی با رييس جمهور شده است ، افزود: پيش از اين قرار بود جلسه ای را با وی برگزار کنيم اما مسافرت کاری ايشان موجب لغو ملاقات ما شد اگرچه به زودی و در آينده ای نزديک اين ملاقات صورت خواهد گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در ادامه شکست تيم ملی ايران مقابل تيم درجه سومی اردن را اسفبار و به دور از شان فوتبال ايران توصيف کرد و گفت: آن روز که تيم ملی به پرتغال در جام جهانی آلمان باخت علی آبادی وعده ای ديگر به جای ما از مردم عذرخواهی کردند و امروز من هم به جای علی آبادی از ملت ايران عذرخواهی می کنم. اکنون مسوولان سابق سازمان تربيت بدنی کجا هستند؟ چرا آنها نبايد جوابگوی تحقير ورزش، فوتبال و شخصيت ملی ايران شوند؟ چرا آنها نبايد از مردم عذرخواهی کنند؟ علی‌آبادی که می‌گفت بايد جزء هشت تيم برتر دنيا باشيم، الان کجاست؟ آنها به خاطر مقاصد شخصی خود فدراسيون فوتبال را به هم ريختند. ديگر چه تيمی مانده که ما از آنها ببازيم.
دادکان ادامه داد: رئيس سابق سازمان تربيت بدنی که حکم اخراج غيابی برای ما زد در آن زمان معتقد بود که تيم ايران لياقت صعود به مرحله دوم جام جهانی و حتی حضور در جمع ۸ تيم برتر جهان را داشت اما امروز او کجاست که ببيند فوتبال ايران به جايی رسيده که مقابل اردن هم بايد با سرافکندگی بازنده باشيم. من امروز از مردم به جای علی آبادی که مقصر اصلی اين فجايع است عذرخواهی می کنم.
وی که شايعه بازگشتش به فدراسيون فوتبال به گوش می رسد علی کفاشيان را بی تقصر از اين اتفاقات دانست و قربانی کردن وی را در اين شرايط بی فايده عنوان داشت و افزود: به اعتقاد من کفاشيان تمام تلاش خود را برای موفقيت تيم ملی به کار گرفته و افشين قطبی هم نبايد مقصر اصلی دانست چراکه در زمانی که اين مربی از ايران رفته بود خود آقايان و مسئولان سازمان تربيت بدنی با اصرار زياد او را به ايران بازگرداندند.
رئيس پيشين فدراسيون فوتبال در ادامه با انتقاد از ظرفيت کم مسئولان ورزشی به ايلنا گفت: روزی که در تلويزيون به بيان برخی حقايق پرداختم به برخی از دوستان برخورد و ناراحت شدند در حالی که اگر باز هم چنين فضايی باشد باز هم حرف های خود را تکرار خواهم کرد چرا که من منافع شخصی در اين صحبت ها ندارم و با هيچکس هم مشکل شخصی ندارم.
وی در ادامه به انتقاد از صدا و سيما به دليل عملکرد ضعيفش در برخورد با تيم ملی فوتبال گفت: من معتقدم که به غير از سازمان ورزش زمان علی آبادی، صداوسيما هم نقش کليدی در ناکامی تيم ملی بازی کرد و مسئولان آن هم بايد پاسخگوی اين اتفاقات باشند. آنها در طول اين مدت دائما با استفاده از ناکارشناسان مشکلات اصلی تيم ملی را ناديده گرفته و راه را برای ارئه راهکار منتقدان بستند.
محمد داکان در پايان احتمال بازگشتش به فوتبال را رد نکرد و افزود: بعد از ديدار با دکتر احمدی نژاد در اين باره صحبت خواهم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016