چهارشنبه 18 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گوليت و گونش کانديداهای مربيگری تيم ملی فوتبال ايران، ايسنا

پس از فاتح تريم و اريکسون، گوليت و گونش جديدترين گزينه‌های فدراسيون فوتبال برای سرمربيگری تيم ملی هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، پس از آن که مذاکره رسمی فدراسيون فوتبال با مربيانی چون فاتح تريم ترک و اريکسون سوئدی برای سرمربيگری تيم ملی لو رفت و در ادامه به رغم تکذيب علی کفاشيان رييس فدراسيون اما از سوی مهدی تاج نايب رييس تاييد شد، ظاهرا مربيان خارجی ديگری هم در ليست فدراسيون فوتبال حضور دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وجود گزينه‌های ديگر و مذاکره با آنها را تاج در گفت‌وگو با ايسنا تاييد و خاطرنشان کرد: قرار است کميته بين‌الملل فدراسيون در اين‌باره مذاکراتی داشته باشد.

البته عباس ترابيان رييس کميته بين‌الملل از اظهارنظر در اين باره و اين که آيا مسووليتی به وی سپرده شده است، خودداری کرد.

به گفته تاج، تريم با مبلغی در حدود دو و نيم ميليون و اريکسون يک ميليون و ششصد هزار دلار حاضر بودند هدايت تيم ايران بپذيرند که سرانجام اريکسون با فدراسيون ساحل عاج به توافق رسيد و هدايت اين تيم را پذيرفت.

اما در ليست مربيان مدنظر مسوولان فدراسيون، رود گوليت هلندی و سنول گونش ترکيه‌ای هم حضور دارند.

اين دو مربی همواره به عنوان گزينه هدايت تيم ملی کشورمان و برخی تيم‌های مطرح باشگاهی مطرح بوده‌اند که هنوز شاهد حضور و يا اظهارنظرشان پيرامون فوتبال ايران و تيم‌های ايرانی نبوده‌ايم.

گوليت و گونش در زمان رياست مهدی تاج بر کميته تيم‌های ملی جزو گزينه‌های جدی فدراسيون فوتبال برای هدايت تيم ملی بودند اما اکنون و پس از استعفای تاج مشخص نيست که فدراسيون فوتبال باز هم بنای مذاکره با آنها را دارد يا خير؟


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016