پنجشنبه 30 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برنامه های تیم ملی اعلام شد - ديدار با تیم های ویگان انگلیس، پالرمو ایتالیا و کلن آلمان، ایلنا



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال از حضور تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات غرب آسیا و تورنمنتی با حضور تیم هایی چون عربستان، قطر و بحرین خبر داد.

به گزارش ايلنا، عباس ترابیان در حاشیه نشست کیمته فوتسال فدراسیون فوتبال مهم ترین برنامه ها و دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان را تشریح کرد.

بر این اساس تیم ملی فوتبال ایران در تاریخ سوم سپتامبر 2010 در شهر جیان چین به مصاف تیم ملی فوتبال این کشور خواهد رفت و در روز چهارم سپتامبر شهر جیان را به مقصد سئول پایتخت کره جنوبی ترک می کند. ملی پوشان فوتبال ایران در روز هفتم سپتامبر در سئول دیداری دوستانه مقابل کره جنوبی خواهند داشت.

سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر همچنین افزود: تیم ملی فوتبال ایران در ماه ژوییه 2010 کمپ تمرینی خود را در اتریش برپا می کند و طی مدت اقامت در این کشور 3 دیدار دوستانه با تیم های ویگان انگلیس، پالرمو ایتالیا و کلن آلمان خواهد داشت. در صورت توافق مسئولان فدراسیون فوتبال و موافقت مربیان تیم ملی تعداد این دیدارهای دوستانه افزایش پیدا خواهد کرد.

ترابیان همچنین گفت: در ماه اکتبر نیز در نظر داریم دو دیدار تدارکاتی دیگر برگزار کنیم. به احتمال فراوان در این ماه در مسابقات فوتبال غرب آسیا که در اردن برگزار خواهد شد شرکت خواهیم کرد. در این مسابقات که دو روز از آن مصادف با روزهای فیفاست می توانیم چند دیدار تدارکاتی مناسب برگزار کنیم.
وی همچنین از حضور تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنتی در شهر دوبی خبر داد که طی ماه دسامبر 2010 و پیش از برگزاری مسابقات جام ملت های اسیا با حضور تیم های ملی عربستان، بحرین و قطر برگزار خواهد شد.

ترابیان در خاتمه تصریح کرد: فدراسیون فوتبال و کمیته بین الملل مقدمات حضور در این مسابقات و برگزاری دیدارهای دوستانه را فراهم آورده و در صورت موافقت نهایی افشین قطبی، تیم ملی در این مسابقات به میدان خواهد رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016