چهارشنبه 5 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

كتك زدن داور، ناظر مسابقه و خبرنگار توسط هواداران آلومينيوم و نفت تهران، فارس

فارس: در جريان ديدار تيم‌هاي نفت تهران و آلومينيوم هرمزگان هواداران هرمزگاني داور و ناظر مسابقه و تماشاگران نفت تهران خبرنگاران را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش باشگاه خبري فارس "توانا"، ديدار تيم‌هاي نفت تهران و آلومينيوم هرمزگان كه در چارچوب هفته بيست‌ودوم ليگ دسته اول باشگاه‌هاي ايران در ورزشگاه اميرآباد دانشگاه تهران برگزار مي‌شد، پس از هجوم تماشاگران دو تيم به داخل زمين مسابقه نيمه تمام رها شد.

سعيد مظفري زاده كه قضاوت اين ديدار را به عهده داشت، بعد از اينكه 7 دقيقه وقت تلف شده بازي به پايان رسيد يك ضربه پنالتي به سود نفت تهران اعلام كرد كه با گل شدن اين ضربه تماشاگران هرمزگاني به داخل زمين مسابقه هجوم بردند و داور و حسين شمس، ناظر مسابقه را مورد ضرب و شتم قرار دادند كه شمس به شدت از ناحيه صورت و فك آسيب ديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين اتفاق در حالي رخ داد كه خبري از ماموران امنيتي براي حفاظت از محيط ورزشگاه نبود و در غياب آنها اين اتفاق ناگوار افتاد.

خبرنگاران حاضر در ورزشگاه كه شاهد ماجرا بودند به داخل زمين مسابقه رفتند و داور و ناظر را از دست تماشاگران خشمگين نجات دادند و براي حفاظت از جان آنها به داخل يكي از دروازه‌هاي واقع در زمين چمن پناه بردند. تا چندين دقيقه بعد از اين ماجرا هم خبري از ماموران امنيتي نشد و كسي براي حفاظت از گروه داوري وارد عمل نشد.

هوادران نفت تهران هم كه معلوم نبود از چه چيزي ناراحت بودند به داخل زمين هجوم بردند و خبرنگاران يكي از شبكه‌هاي تلويزيوني را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

اين براي چندمين بار است كه در زمين امير‌آباد دانشگاه تهران تماشاگران به داخل زمين مسابقه هجوم مي‌برند و به دليل عدم اجازه به حضور ماموران امنيتي به داخل محيط دانشگاه چنين مشكلاتي رخ مي‌دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016