پنجشنبه 6 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم ملی فوتبال نوجوانان ايران از مسابقات آسيايی حذف شد، مهر

- صعود کره شمالی و سوريه

ديدارهای روز پنجم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسيا با حذف تيم کشورمان و صعود تيم‌های سوريه و کره شمالی به پايان رسيد.
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به ازبکستان، روز پنجم از مرحله گروهی چهاردهمين دوره رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان آسيا عصر امروز پنجشنبه با توقف تيم نوجوانان ايران برابر سوريه، برتری کره شمالی مقابل عمان و صعود تيم‌های سوريه و کره شمالی از گروه B به مرحله حذفی مسابقات به پايان رسيد.

در يکی از ديدارهای گروه B اين مسابقات، تيم‌های فوتبال نوجوانان ايران و سوريه در ورزشگاه پاختاکور تاشکند برابر هم صف آرايی کردند که در پايان اين ديدار تيم کشورمان با نتيجه تساوی يک بر يک برابر سوريه متوقف شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين بازی که قضاوت آن برعهده "نواف عبدالله شکرالله" از بحرين بود، سياوش حق نظری (۵) برای ايران و عدنان التاکی (۷۸) برای سوريه گل زدند. داوود بهادری و ميلاد سرلک از تيم ايران و"بلاد حمدی" و "عدنان التاکی" از تيم سوريه هم بازيکنان اخطاری مسابقه بودند.

داور بحرينی اين ديدار داوود فنايی مربی دروازه‌بان‌های تيم نوجوانان کشورمان را به دليل اعتراض به روند داوری اخراج کرد تا وی ادامه مسابقه را از روی سکوها تماشا کند. دروازه بان ذخيره تيم سوريه هم در دقيقه ۷۹ از زمين مسابقه اخراج شد.

ميثم لباف، آرمين ناصری‌نژاد (ميلاد سرلک - ۷۲)، داوود بهادری، مازيار حسين‌نشتايی، سعيد آقايی (بهمن جهان تيغ - ۳۶)، ميلاد کنعانی‌زادگان، مهدی مهدی‌پور، ساسان رجب‌زاده، علی فتحيان (عظيم مقدم - ۵۴)، سياوش حق نظری و سردار آزمون بازيکنانی بودند که در ديدار با سوريه برای تيم ايران به ميدان رفتند.

در ديگر ديدار اين گروه که در ورزشگاه جار تاشکند برگزار شد، تيم‌ کره شمالی برابر عمان به پيروزی ۲ بر يک دست يافت که "يانگ چوی" (۲۰ و ۶۰) گل‌های تيم کره شمالی را وارد دروازه عمان کرد و "عبدالرحمن" در دقيقه ۸۹ تک گل عمان را به ثمر رساند.

با توجه به اين نتايج تيم کره شمالی با هفت امتياز صدرنشين گروه B شد و به همراه تيم سوريه که با پنج امتياز در جايگاه دوم قرار گرفت به مرحله حذفی مسابقات صعود کرد. تيم‌های ايران با چهار امتياز و عمان بدون امتياز هم از راهيابی به مرحله حذفی مسابقات بازماندند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016