دوشنبه 20 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسعود شجاعی: عراق انسجام گذشته را ندارد، خبر اختلاف من و نکونام با بازيکنان کذب است، ايسنا

مسعود شجاعی گفت: عراق تيم بسيار خوبی را در اختيار دارد اما، فکر می‌کنم اين تيم انسجام گذشته را ندارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) از دوحه، مسعود شجاعی پس از تمرين عصر يکشنبه تيم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: تيم ملی بسيار آماده است. خودم هم در آمادگی به سر می‌برم. با تمرين‌های چند روز گذشته به ويژه اردوی اخير در قطر تک تک بازيکنان تيم در شرايط خوبی قرار گرفته‌اند و با آمادگی خوبی به مصاف عراق رفته و جام ملت‌های آسيا را شروع می‌کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بازيکن ايرانی باشگاه اوساسونا در ادامه درباره شايعه اختلاف او و جواد نکونام با بازيکنان تيم ملی فوتبال هم گفت: اصلا چنين چيزی صحت ندارد. من هم شنيده‌ام که در رسانه‌ها چنين مطلبی را عنوان کرده‌اند اما اين خبر درست نيست.

شجاعی درباره عراق نخستين حريف تيم ملی ايران در جام ملت‌های آسيا هم گفت:‌ عراق تيم بسيار خوبی است. اسکلت اصلی اين تيم را همان بازيکنان سال ۲۰۰۷ تشکيل می‌دهند که قهرمان هم شدند اما فکر می‌کنم اين تيم انسجام گذشته را ندارد.

او درباره بازی‌های برگزار شده از جام پانزدهم هم گفت: متاسفانه تاکنون نتوانسته‌ام بازی‌ها را به طور کامل ببينم چرا که بيشترشان با تمرين‌های تيم ملی همزمان بوده است اما خلاصه بازی‌ها را تماشا کرده‌ام. به نظرم تمام تيم‌ها با آمادگی در رقابت‌ها شرکت کرده‌اند. زمانی که اردن به ژاپن گل می‌زند و تا دقيقه ۹۳ هم برنده بازی است، نشان می‌دهد که ديگر حريف ضعيف وجود ندارد و همه تيم‌ها با تمام توان‌شان در رقابت‌ها شرکت کرده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016