جمعه 1 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قطبی: می‌خواهم دومين برد را برابر کره کسب کنم، پنالتی به ضرر دو تيم است، مهر

سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان در فاصله يک روز مانده تا ديدار برابر کره جنوبی در مرحله يک چهارم نهايی جام ملت های آسيا گفت: در کارنامه مربيگری ام عملکرد خوبی برابر کره جنوبی داشته ام و می خواهم در بازی فردا دومين پيروزی برابر اين تيم را بدست بياورم.
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به دوحه قطر، افشين قطبی ظهر امروز جمعه در سالن کنفرانس خبری مجموعه ورزشی اسپاير در جمع خبرنگاران گفت: بازی ايران و کره جنوبی يک بازی کلاسيک است که هر دو تيم بارها با هم بازی کرده اند. در اين بازی هر تيم به فکر پيروزی است. تيم من هم اين قدرت دارد که نتيجه ديدار روز شنبه را از آن خود کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در پاسخ به اين پرسش که تيم ملی کره جنوبی در بازيهای مقدماتی در هر ديدار گل خورده و اين نشان می دهد که اين تيم در خط دفاعی ضعف دارد، شما چه برنامه ای برای اين مشکل داريد گفت: برنامه قطعا به ثمر رساندن گل های بيشتری از مسابقات قبلی خواهد بود و تلاش می کنيم که اين بازی را به سود خود تمام کنيم.

وی ادامه داد: با تمام احترامی که برای تيم ملی کره جنوبی قائل هستم اما آنها بايد روی تيم خودشان تمرکز کنند. همانطور که گفتم تمام هدف ما اين است که اين بازی را با پيروزی به پايان برسانيم.

قطبی در مورد شناخت خوبی که از تيم ملی کره جنوبی دارد گفت: اين تيم در مرحله گروهی بازيهای خوبی به نمايش گذاشت اما نتوانست به عنوان سرگروه صعود کند. من قبلا کار کردم احساس خوبی به اين تيم دارم. مردم کره هم به من لطف داشتند. با شناختی که دارم می دانم بايد برنده اين ديدار باشيم.

سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به اين پرسش که امکان دارد در بازی با کره از برخی بازيکنان خوب تيم دوم استفاده کنيد گفت: من قبلا در مورد اين موضوع صحبت کردم . من۲۳ بازيکن خوب دارم و سعی می کنم که در هر بازی از ۱۱ نفر بهتر استفاده کنم. آرش افشين به خاطر اخراج در بازی قبلی در اختيار ما نيست. اما به دليل شناختی که از تيم کره دارم سعی می کنيم برنده اين بازی باشيم.

افشين قطبی در پاسخ به اين پرسش که نظر شما در مورد صحبت های سرمربی کره که گفته است تيم ايران وقت تلف می کند گفت: وقتی شما تيم بهتری از حريف داريد ديگر نيازی به وقت تلف کردن نداريم. بازيکنان ما تلاش می کنند که در ديدار فردا از تمام نقاط زمين برای رسيدن به پيروزی استفاده کنند.

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران در مورد اينکه ممکن است اين اظهار نظرها بيشتر يک جنگ روانی باشد گفت: ما به اين مسائل کاری نداريم و تنها به بازی خوب فکر می کنيم.

افشين قطبی در پاسخ به اين پرسش که آيا شناخت کره ای ها از برنامه و کار شما برای تيم ملی مشکل ساز نخواهد شد گفت: هيچ رازی در مسابقات فوتبال وجود ندارد با توجه به دوربين های زيادی که در ورزشگاه ها حضور دارد ديگر هيچ چيزی برای پنهان کردن باقی نمی ماند.

وی ادامه داد: من از نيمی از بازيکنان کره جنوبی شناخت دارم و نحوه بازی انها را می دانم . با اين حال تلاش می کنيم که خودمان باشيم و بتوانيم با قدرت بازيکنان ايران در اين ديدار به پيروزی برسيم و راهی مرحله نيمه نهايی جام ملت های آسيا شويم.

قطبی در پاسخ به اين پرسش که آيا احساس بدی بين شما و سرمربی کره وجود دارد گفت: من هيچ احساسی در مورد ايشان ندارم و تمام تمرکزم روی تيم ايران است. ما فردا قصد داريم فوتبالی کلاسيک از تيم های آسيايی را به همه جهانيان نشان دهيم. اميدوارم هر تيمی که بهتر بازی کند بتواند پيروز اين ميدان باشد.

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران در پاسخ به پرسش خبرنگار که عنوان کرد آيا هنوز شما کره جنوبی را مثل کف دست تان می شناسيد گفت: در رسانه های ايران از ۲۰ ماه اخير به دنبال نتيجه گرفتن تيم ملی ايران بوده اند. من می خواهم که اين مسائل را ديگر مطرح نکنيد. من دو بار با کره بازی کرده ام که يک بار مساوی کرده ام و يک بار به پيروزی رسيده ام. الان هم می خواهيم برد دوم را برابر کره جنوبی به دست بياوريم.

وی در مورد ضربات پنالتی هم گفت: به نفع هيچ کدام از دو تيم نيست کهخ اين بازی به پنالتی کشيده شود چرا که هر دو تيم خسته می شوند. در دوره قبلی هم بازی به پنالتی کشيده شد که کره با خستگی بالا به مرحله بعدی راه يافت. ضمن اينکه ما دروازه بان بسيار خوبی داريم که می تواند در ضربات پنالتی به تيم ملی کمک کند و بازيکنانی داريم که در زدن ضربات پنالتی تبحر دارند.

افشين قطبی که همه او را در فوتبال ايران با دل شير می شناسند در مورد احساسش از اينکه تيم ملی ايران بتواند بعد از ۳۵ سال جام قهرمانی را بالای سر ببرد گفت: يکی از موارد که در تيم ملی وجود دارد اعتماد به نفس و کادر فنی خوب است. ما از ۲۰ ماه قبل کهخ کارمان را شروع کرديم هدفمان قهرمانی بوده و مردم ايران می توانند از اين قهرمانی استفاده کنند برای اتحاد و همبستگی بيشتر.

ديدار تيم های ملی فوتبال ايران و کره جنوبی در مرحله يک چهارم نهايی جام ملت های آسيا ساعت ۱۹:۲۵ دقيقه روز شنبه به وقت قطر در ورزشگاه اسپورت شهر دوحه برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016