سه شنبه 19 بهمن 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کارلوس کرش با اميدواری به همکاری: فوتبال ايران انگيزه کارجديد رابه من می‌دهد، نيامده‌ام کوه‌ها را ببينم! مهر

گزينه هدايت تيم ملی فوتبال کشورمان با بيان اينکه در مدت حضورش در تهران به انگيزه و پتانسيل بالای فوتبال ايران پی برده است گفت: اين انرژی و انگيزه رغبت مرا برای همکاری بيشتر کرد و اميدوارم هرچه سريعتر پاسخ نهايی را به مسئولان فوتبال ايران بدهم.
به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کرش در نشست خبری عصر امروزش با نمايندگان رسانه های گروهی که در محل کمپ تيم های ملی برگزار شد ضمن بيان اين مطلب افزود: من ۳۱ سال در کشورهای مختلف بوده ام و در فوتبال کار کرده ام. االان هم بسيار خوشحالم که به ايران آمده ام.

وی ادامه داد: از فدراسيون فوتبال، کفاشيان و ترابيان که مرا دعوت کردند تشکر می کنم که زمينه ای را فراهم کردند که من اين کشور باستانی را ديدم. من نيامده ام کوه های زيبای تهران را ببينم بلکه آمده‌ام در مورد تيم ملی صحبت کنم. ايران يک کشور فوتبالی است که اين را همه مردم می دانند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی پيشين تيم ملی فوتبال پرتغال خاطرنشان کرد: می دانم که در ايران فوتبال برای مردم خيلی مهم است و مهمتر اينکه همه روی آن انگيزه و تعصب دارند. اما برای موفقيت اول بايد صبر داشت و با حوصله پيش برويم. اگر اين صبر و حوصله داشته باشيم با توجه به اينکه بازيکن و انگيزه هم داريد بايد به نتيجه برسيم. قطعا داشتن اين موارد کمک می کند با هم به موفقيت برسيم.

کارلوس کرش ادامه داد: ما آمده ايم برای سالهای آينده فوتبال ايران برنامه ريزی و هدفگذاری کنيم که اتفاق بسيار مهمی است و بايد با چشم باز تصميم‌گيری کنيم و ببينيم انگيزه مربيان و مديران فدراسيون فوتبال چه هست. همه جای دنيا اينطور است که برنامه ريزی می کنند برای آينده. فدراسيون فوتبال ايران هم اين حرکت حرفه ای را دارد انجام می دهد اما ما اول مذاکرات هستيم و فعلا نمی توانم در اين مورد صحبت کنم.

کرش به حضور کوتاه مدتش در تهران اشاره کرد و گفت: از چيزی هايی که در اين مدت ديدم خيلی خوشحال هستم و خيلی خوشم آمد. اما ما هنوز مذاکراتمان ادامه دارد ولی هر تصميمی که گرفته شود هرطور که بخواهند در خدمت فوتبال ايران خواهم بود و به فوتبال ايران کمک خواهد کرد. برخی اوقات ما مثل ۲۰۰۶ با هم رقيب هستيم. اين خاصيت فوتبال است اما مهمترين چيز اين است که از رابطه ای که برقرار می کنيم بايد پلی بسازيم برای موفقيت آينده.

وی افزود: من هميشه با فوتبال کار کرده ام حتی پدرم هم مربی فوتبال بوده و آرزو می کنم تا آخر عمرم با فوتبال باشم. دوست دارم بروم بازی ايران و روسيه را ببينم و هر چه سريعتر جواب نهايی ام را اعلام کنم.

گزينه هدايت تيم ملی فوتبال ايران در مورد انتخاب دستيارانش گفت: دستيارانم را هم بعد از امضا قرارداد نهايی معرفی خواهم کرد.

کارلوس کرش در پايان گفت: ۳۱ سال است مربی تيم های مختلف بوده ام اما الان دنبال انگيزه و کار جديد می گردم و فوتبال ايران اين فرصت را در اختيار من قرار خواهد داد و با توجه به انگيزه و پتانسيلی که در فوتبال ايران می بينم می توانيم به اين همکاری اميدوار باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016