شنبه 8 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قرعه کشی پرحاشیه جام جهانی ۲۰۱۴، جهان

قرعه کشی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل امروز در حالی برگزار می شود که حاشیه هایش به مراتب پررنگ تر از متن آن است.

در حالیکه کمیته برگزاری مسابقات به ریاست جوان هاوالانژ دختر ژائو هاوالانژ رییس فیفا مشغول آماده کردن محل برگزاری مراسم بود، مشاجره شدید ریکاردو تیسیه را رییس فدراسیون قدرتمند فوتبال برزیل و پله اسطوره این کشور تمام گزارشها درباره این رویداد را تحت تاثیر قرارداد . به نوشته روزنامه ها این دو به شدت از هم متنفر هستند و تیسیه را تصمیم داشت حضورپله را در این مراسم به حداقل رسانده و به عبارت دیگرحضورش را غیر ممکن کند!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 





ده تن از بازیکنان برجسته برزیل از جمله رونالدو و همچنین نیمار و گانسو در این مراسم حضور دارند ولی جایی برای پله در نظر گرفته نشد.تیسیه را حتی دستور داد پله در بین حاضران درسالن هم نباشد اما دولت این کشور پادرمیانی کرده و از تیسیه را خواسته لااقل صندلی را در ردیفهای جلو به این بازیکن که برخی او را بهترین بازیکن تمام دوران می دانند اختصاص دهد. سپ بلاتر از دوستان صمیمی پله در واکنشی شدید به این خبر اشاره کرد از این موضوع متعجب شده و ماجرا را بررسی خواهد کرد . او در این میان گفت :«پله همیشه درتمامی این سالها از من حمایت کرده ؛ حتی زمانی که رییس فیفا نبودم و امیدوارم او در مراسم حضور داشته باشد.»

هزینه برگزاری مراسم صد دقیقه ای بیش از 18 میلیون پوند خواهد بود و برای تمامی کشورهای جهان به شکل مستقیم پخش می شود.از جمله مربیان ملی که در این مراسم حضور خواهند داشت باید به ویسنته دل بوسکه از اسپانیا ، فابیو کاپلو از انگلستان ، لوران بلان از فرانسه ، گاس هیدینک از ترکیه و ماریو منزس از برزیل اشاره کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016