پنجشنبه 13 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پاستوره گران قميت‌ترين بازيكن تاريخ ليگ فرانسه، ایسنا

ستاره‌ي آرژانتيني تيم پالرمو با حضور در تيم پاري سن ژرمن گران‌قيمت‌ترين بازيكن تاريخ ليگ فرانسه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، كار انتقال خاوير پاستوره به پاري سن ژرمن دقايق پاياني‌اش را طي كرده تا هافبك مهاجم پالرمو با قراردادي به ارزش 43 ميليون يورو گران‌قيمت‌ترين بازيكن تاريخ لاشامپيونه لقب گيرد.

پيش از اين باشگاه چلسي هم يكي از گزينه‌هايي بود كه براي خريد اين بازيكن پيشنهاد داده بود، هرچند پيشنهاد بالاي باشگاه فرانسوي حضور پاستوره در استمفوردبريج را منتفي كرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پاستوره درباره‌ي وضعيت انتقالش به پاري سن ژرمن عنوان كرد: تقريبا مي‌توانم بگويم همه چيز به پايان رسيده و يك سري مسائل بسيار جزئي باقي مانده است. بايد براي گذراندن آزمون پزشكي و البته توافق بر سر مسائل جزئي به فرانسه سفر كنم. اميدوارم بتوانم بخشي از باشگاه جديدم باشم و نتايج خوبي با اين تيم به دست بياورم. پاري سن ژرمن باشگاه بزرگي است و ميراث ارزشمندي در تاريخ اين باشگاه ثبت شده است.

باشگاه پاري سن ژرمن كه با بنياد قطري قرارداد مالي امضا كرده از لحاظ اقتصادي در وضعيت خوبي قرار دارد و به همين دليل تلاش مي‌كند براي احياي دوباره در ليگ فرانسه ستاره‌هاي تيم‌هاي ديگر را جذب كند. برباتف، مهاجم بلغاري شياطين سرخ هم يكي ديگر از گزينه‌هاي مورد علاقه‌ي سران اين باشگاه است.

پاستوره‌ درباره‌ي اشتياقش براي پيوستن به اين باشگاه گفت: در اين مدت با مدير برنامه‌هايم صحبت زيادي داشتم و به اين نتيجه رسيدم كه اين انتقال از هر نظر به سود من خواهد بود. اشتياق زيادي دارم كه هر چه زودتر كار را با تيم جديدم آغاز كنم و وارد فاز جديدي از زندگي‌ام شوم. هدف من قهرماني درليگ و جام حذفي است. تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا در تمام بازي‌ها بهترين عملكرد ممكن را داشته باشم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016