یکشنبه 16 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پاسخ استقلال به مايلی کهن: ظاهرا شما هم وکيل هستيد هم قاضی، عواقب تهمت‌هايی که زديد را بپذيريد! مهر

باشگاه استقلال در پاسخ به اظهارات محمد مايلی کهن در مورد يک ديدار فينال جام حذفی توضيحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سايت باشگاه استقلال با اشاره به صحبت های اخير محمد مايلی کهن نوشت:« در پی صحبتهای اخير محمد مايلی کهن مدير محترم فنی تيم فوتبال پيروزی در مورد بحث تبانی در فينال جام حذفی شائبه هايی ايجاد شد که در اين رابطه نظر محمد سررشته داری مدير روابط عمومی باشگاه استقلال را جويا شديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سررشته داری گفت: جناب آقای مايلی کهن در اين ماه مبارک تهمت هايی را متوجه افرادی خاص کرده که قطعا مسئولين فدراسيون اين موضوع را پيگيری و شکايت خواهند کرد. اما ما می خواهيم به ايشان بگوييم آقای مايلی کهن شما ظاهرا هم قاضی و هم وکيل هستيد که ديگران را با اين طرز فکر متهم می کنيد.

مدير روابط عمومی باشگاه استقلال ادامه داد: پس اگر بخواهيد با اين روش به مسائل نگاه کنيد در فينال جام حذفی سال قبل مهرداد اولادی دوبار از دو قدمی دروازه توپ را به هوا فرستاد تا جائيکه هواداران ملوان هم به شدت عصبانی شده بودند و اتفاقا امسال هم اولادی به تيم پيروزی آمد. پس حالا آيا ما هم بايد بگوييم اولادی خريداری شده بود يا وعده و وعيد گرفته بود؟

سررشته داری افزود: ما در باشگاه استقلال نه در مورد اولادی و نه در مورد باشگاه محترم پرسپوليس اين چنين فکر نمی کنيم چرا که گاهی يک بازيکن در شرايط خاص نمی تواند حرکتی را به درستی انجام دهد. لطفا شما هم در ماه مبارک رمضان بدون سند و مدرک به ديگران افترا نزنيد و با آبروی مومنين بازی نکنيد.

سررشته داری در انتها خاطرنشان کرد: ما اميدواريم آقای مايلی کهن که هميشه صادق هستند اسم تيم و نام بازيکن مورد نظرشان را اعلام کنند تا در صورت اثبات، جام از آن تيم پس گرفته شود و در غير اين صورت ايشان بايد عواقب تهمت هايی را که زده اند را بپذيرند.»

محمد مايلی کهن مدير فنی تيم فوتبال پرسپوليس در مصاحبه ای عنوان کرده بود در يکی از فينال های جام حذفی بازيکن تيم حريف زمينه قهرمانی تيم قهرمان را فراهم کرده است که البته در محافل ورزشی از استقلال و پگاه در فينال جام حذفی به عنوان اين دو تيم نام برده شد و ابراهيم تقی پور نيز بازيکن مورد نظر معرفی شد که البته همه چيز طبق روال معمول تکذيب شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016