شنبه 9 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئیس فدراسیون پینگ پنگ: ملی‌پوشان المپیکی ایران با آمادگی کامل به لندن می‌روند

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون پینگ پنگ گفت: ملی پوشان کشورمان با شایستگی در المپیک لندن حضور پیدا می کنند و عملکردی متفاوت از خود ارایه خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون پینگ پنگ، محمد زارع‌ پور از کسب سهمیه المپیک توسط ندا شهسواری و نوشاد عالمیان به عنوان مهمترین رویداد سال 90 نام برد و افزود : فدراسیون برای آماده سازی این دو ملی پوش برنامه‌های ویژه‌ای را تدوین کرده است تا آنها بتوانند در بالاترین سطح اآمادگی در مهمترین و بزرگترین رویداد ورزشی یعنی المپیک شرکت کنند.

وی ادامه داد: طبق تقویم فدراسیون جهانی پینگ پنگ زمان و محل برگزاری تمام تورهای جهانی و مسابقات اوپن تا پیش از المپیک 2012 را پیگیری خواهیم کرد تا از این تورها برای آماده‎سازی بهتر نوشاد عالمیان و ندا شهسواری و بالا بردن رنکینگ‎شان استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون پینگ پنگ افزود: نوشاد عالمیان در حال حاضر رنکینگ 82 را در اختیار دارد و با توجه پیروزی اش برابر قهرمان جهان می‌تواند جایگاهش را به طور متوسط از 50 تا 70 ارتقاءدهد. این درحالی است که تلاش می‌کنیم تا ندا شهسواری نیز با حضور در رقابت‌های مختلف بتواند جایگاه خود را ارتقاء دهد.

رئیس فدراسیون پینگ پنگ به المپیک های پیشین اشاره کرد و با بیان اینکه تاکنون هیچ یک از پینگ‎ پنگ‏بازان ایرانی موفق به کسب پیروزی دراین رویداد نشده‌اند، اظهارداشت: تمام برنامه‌های فدراسیون به گونه ای برنامه ریزی شده که ملی پوشان کشورمان بتوانند با قدرت از گروه مقدماتی صعود کرده و به نتایج خوبی هم دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: 27 اردیبهشت ندا شهسواری و نوشاد عالمیان به همراه مربیان‌شان به مسابقات جهانی کره جنوبی اعزام خواهند شد و پس از آن تور جهانی چین در پیش خواهد بود که بنا به درخواست خود ملی پوشان مقرر شد به این مسابقات اعزام نشوند تا پس از یک دوره کوتاه ریکاوری نوشاد عالمیان به همراه دو ملی پوش دیگر کشورمان به کمپ اشلاگر و ندا شهسواری به مجارستان برای ادامه تمریناتشان اعزام شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




زارع‎پور با بیان اینکه از بازیکنان منتخب نوجوانان و جوانان نیز در ترکیب تیم‎های اعزامی به اردوهای تدارکاتی اتریش و مجارستان استفاده خواهد شد، یادآور شد: برنامه‎های آماده‎سازی بازیکنان المپیکی ایران پس از پیکارهای قهرمانی جهان با حضور در تورهای جهانی و مسابقات اوپن همچنان پیگیری خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به افزایش سهمیه‎های المپیکی ایران اظهارداشت: رقابتهای انتخابی المپیک بیستم اردیبهشت ‎ماه در قطر برگزار می‎شود. البته گرفتن سهمیه در قطر با توجه به جهانی بودن رقابت‎ها سخت است، اما امیدواریم که بچه های مابتوانند از این رقابت‌ها سربلند به کشورمان بازگردند.

رئیس فدراسیون پینگ در پایان تاکید کرد : امسال سال سختی برای رشته هایی است که توانسته اند کسب سهمیه المپیک کنند. تیم ملی پینگ پنگ از جوانترین هاست و این تیم می‌تواند بهترین نتیجه تاریخ ورزش را کسب کند و این امر مهم زمانی تحقق خواهد یافت که تعامل ، همدلی و همفکری سرلوحه عملکرد خانواده ورزش قرار بگیرد و ملی پوشان کشورمان در آرامش و بدون حاشیه تمرینات خود را دنبال کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016