شنبه 23 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی آبادی : المپیك طلایی در انتظار وزنه برداران ایران است

تهران - رییس كمیته ملی المپیك گفت: احساس می كنم، المپیك طلایی در انتظار وزنه برداران تیم ملی ایران است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، محمد علی آبادی در بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران افزود : وزنه برداران ما تا كنون در هیچ المپیكی بیش از دو مدال كسب نكردند اما این بار به نظر می رسد با ادامه روند كنونی، می توانیم حتی شاهد كسب بیش از سه مدال از وزنه برداران باشیم.

وی در جمع ملی پوشان با بیان اینكه وزنه برداری در طول تاریخ ورزش ایران، دومین رشته مدال آور در بازیهای المپیك ها بوده است، اظهار داشت : سیاست كلی من چه زمانی كه رییس سازمان تربیت بدنی بودم و چه اكنون كه در كمیته ملی المپیك توفیق خدمتگزاری دارم، این است كه از رشته های مدال آور بیشتر حمایت شود.

علی آبادی ادامه داد : هم اكنون كه زمان زیادی تا آغاز بازیهای المپیك باقی نمانده است، كمیته ملی المپیك در كنار وزارت ورزش و جوانان ، تمام تلاش خود را می كند تا به لحاظ مادی و معنوی نیازهای قهرمانان را مرتفع سازد.

رییس كمیته ملی المپیك افزود: ما در این كمیته در حال ساماندهی دادن به تمام اشخاص و گروه هایی هستیم كه قصد دارند به قهرمانان المپیك پاداش بدهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی اضافه كرد : در كنار آن من از وزیر ورزش خواسته ام كه پاداش های مدال آوران المپیك را تا جایی كه امكان دارد، افزایش دهند تا آنها با بالاترین روحیه ممكن به رقابت با حریفان خود بپردازند.

رئیس كمیته ملی المپیك با بیان اینكه جامعه ورزش كشور به موفقیت چشمگیر وزنه برداران در المپیك 2012 لندن دل بسته است، خاطرنشان كرد: در شرایطی كه كشورهای غربی هجمه ای از تبلیغات منفی را علیه ایران به راه انداخته اند، مدال آوری شما در لندن می تواند پیام بزرگی برای همه جهانیان باشد.

در ابتدای این بازدید، كوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران گزارشی از آخرین وضعیت ملی پوشان را برای رییس و دبیركل كمیته ملی المپیك ارائه داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016