چهارشنبه 17 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درستکار: کشتی ما در المپیک می‌تواند ۳یا۴ مدال کسب کند

تیم ملی با همین نفرات طی ۳- ۴سال گذشته با کادر فنی گذشته تیم ملی کار کرده و اتفاق خاصی نیفتاده اما اینکه عیار تیم ملی سنجیده بشود و نمره‌ای به آن داده شود باید منتظر مسابقات المپیک باشیم.

ایلنا: پیشکسوت کشتی آزاد کشورمان درباره مشخص‌شدن ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات المپیک گفت: به نظر من در بعضی اوزان باید مسابقات انتخاباتی برگزار می‌شد، مانند روندی که طی سال‌های گذشته انجام شده بود.

پژمان درستکار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: اگر مسابقات انتخاباتی در برخی اوزان برگزار می‌شد سایر کشتی‌گیران نیز این شانس را داشتند تا برای حضور در المپیک محک بخورند ولی با این حال در برهه کنونی دیگر وقت حمایت کردن است تا انشااله در مسابقات المپیک بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. حرف من این است که اگر مسابقات انتخابی را در برخی اوزان برگزار می‌کردند، منطقی‌تر بود.

درستکار در پاسخ به این سوال که پس از آمدن رسول‌خادم در راس کادر فنی کشتی کشور چه تغییراتی ایجاد شده، گفت: به نظر من تغییری با گذشته صورت نگرفته و فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی افتاده باشد. تیم ملی با همین نفرات طی ۳- ۴سال گذشته با کادر فنی گذشته تیم ملی کار کرده و اتفاق خاصی نیفتاده اما اینکه عیار تیم ملی سنجیده بشود و نمره‌ای به آن داده شود باید منتظر مسابقات المپیک باشیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: اینکه از الان بخواهیم بگوییم رسول خادم چه تاثیرگزاری در تیم ملی داشته پیش داوری است و عیار واقعی تیم ملی در مسابقات المپیک سنجیده خواهد شد، البته ما تیم ملی خیلی‌خوبی داریم که در سال‌های گذشته روی آن سرمایه‌گذاری شده و کادرفنی سابق با فرستادن این کشتی‌گیران به مسابقات بین‌المللی آنها را به بلوغ تجربی و فنی رسانده، به همین دلیل معتقدم ما می‌توانیم بعد از روس‌ها که قدرت اول کشتی هستند در میادین جهانی عرض اندام کنیم.

درستکار در پایان متذکر شد: در حال‌حاضر کشتی‌گیرانی مانند رضا یزدانی، صادق گودرزی، حسن رحیمی، احسان لشگری و... وجود دارند که همگی در میادین جهانی صاحب عنوان هستند. ما می‌توانیم با تکیه بر آنها در مسابقات المپیک ۳- ۴مدال کسب کنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016