یکشنبه 8 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قايقرانی المپيك - محسن شادي: امیدوار است به رکورد اصلیش نزدیکتر شود

قايقران المپيكي ايران پس از صعود به مرحله يك چهارم پاياني روئينگ المپيك لندن اميدوار است در مرحله بعدي شرايط بهتري داشته باشد و به ركورد اصلي‌اش نزديك شود.

محسن شادي پس از رسيدن به مرحله يك چهارم روئينگ المپيك در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به لندن، اظهار كرد: با توجه به اين كه مي‌خواستم امروز در مسابقه شركت كنم، برنامه‌ريزي كرده بودم كه در مرحله نخست فشار زيادي را به خودم نياورم تا براي رقابت‌ امروز آماده باشم. در اين مسابقه نيز با تمام توان پارو زدم و سعي كردم، ركوردي را كه مورد نظر است، ثبت كنم كه خوشبختانه فكر مي‌كنم، توانستم نتيجه‌ مناسبي را بگيرم.

وي ادامه داد: در گروهي قرارداشتم كه چند پاروزن قدرتمند داشت و تايم‌هاي نزديك به هم داشتند، اما خوشبختانه از همان ميانه مسابقه فاصله‌ام را بيشتر كردم و به عنوان نفر دوم راهي مرحله يك چهارم شدم. اميدوارم بتوانم در مرحله بعدي وضعيت مسابقه‌ام را بهتر و نتيجه‌ مناسب‌تري را كسب كنم.

شادي در پاسخ به اين سوال كه چرا نتوانست ركورد اصلي‌اش را به ثبت برساند، بيان كرد: شرايط مسابقه‌اي متفاوت است. تمام حريفان براي بهترين نتيجه‌ در المپيك پارو مي‌زنند و در كنار اين مساله وضعيت آب و هوايي نيز تاثيرگذار است. فكر مي‌كنم در مرحله شانس مجدد، ركوردي نزديك به ركورد اصلي‌ام را ثبت كردم و اميدوارم بهتر و بهتر شوم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي با اشاره به رقابت با پاروزن ليتواني كه در مرحله رپه‌شارژ اول شد، بيان كرد: پاروزن اروپايي در لاين چهارم قرار داشت و من در لاين اول بودم. در اين مسابقه باد از كنار ما مي‌وزيد و به همين دليل فشار باد روي من بيشتر بود. در كنار اين مساله لايني كه در كنار آن پارو مي‌زدم، موج بيشتري داشت. فكر مي‌كنم كه اين موضوع نيز در ركورد امروزم تاثيرگذار شد.

شادي در پاسخ به اين سوال كه به نظر حريف آسيايي‌اش از هند آمادگي خوبي دارد، بيان كرد: بله. حريف هندي آماده بوده و تاكنون مسابقه‌هاي خوبي را به نمايش گذاشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016