شنبه 14 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حیدری‌نژاد به مقام قهرمانی رقابت‌های آزاد اسنوکر دست یافت

خبرگزاری فارس: عضو تیم ملی اسنوکر ایران به مقام قهرمانی رقابت‌های آزاد اسنوکر شش توپ دست یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون بولینگ و بیلیارد، احسان حیدری‌نژاد، عضو تیم ملی اسنوکر کشورمان در اولین دوره رقابت‌های آزاد اسنوکر شش توپ به میزبانی استان فارس از سد تمامی حریفان خود گذشت و موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

این رقابت‌ها با حضور 33 شرکت کننده از برترین‌های اسنوکر و بیلیارد ایران از 10 تا 13 مردادماه برگزار شد و در نهایت احسان حیدری نژاد به مقام قهرمانی، سهیل واحدی دارنده عنوان جهانی اسنوکر زیر 21 سال، به مقام نایب قهرمانی، سیاوش مزینی به مقام سوم و امیرسرخوش به مقام چهارم این دوره از مسابقات دست پیدا کردند.

سیدکمال پاک‌فطرت، رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان فارس در خصوص این رقابت‌ها گفت: برای اولین بار برگزار کننده مسابقات اسنوکر شش توپ در کشور بودیم که این رقابت‌ها با عنوان جام رمضان و در یک فرصت زمانی کوتاه برنامه ریزی شد اما با این حال و باوجود تبلیغات کم شاهد حضور برترین نفرات بیلیارد کشور در این رقابت‌ها بودیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: 33 شرکت کننده در هشت گروه مسابقات خود را به صورت دوره‌ای، حذفی و طبق قوانین ACBS در هتل آرین شیراز آغاز کردند که تنها هفت نفر از شرکت کنندگان را ورزشکاران شیراز تشکیل داده و بقیه بازیکنان برتر سایر استان‌ها و نفرات برتر رنکینگ کشور تشکیل می دادند.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد فارس افزود: مسابقات اسنوکر شش توپ به بهترین شکل ممکن و با نظم و هماهنگی و میزبانی عالی برگزار شد. آنچه برای ما مهم است این است که اسنوکر فارس در سال های گذشته عناوین خود را در سطح کشور از دست داده و با این قبیل مسابقات و بهاء لازم به این رشته امیدواریم که بار دیگر به جمع برترین‌ها راه یافته و همچون ایت بال حرف اول کشور را در بیلیارد بزنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016