چهارشنبه 1 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

در آستانه ليگ جهاني تركيه بانوي پنجم كاراته جهان در پاركينگ خانه‌ تمرين مي‌كند!

ملي‌پوش كاراته بانوان كه به تازگي به رده پنجم جهان صعود كرده است، اين روزها خود را براي حضور در مسابقه‌هاي ليگ جهاني تركيه در شرايطي آماده مي‌كند كه بيشتر تمرين‌هايش را در پاركينگ خانه‌اش انجام مي‌دهد.

حميده عباسعلي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره آخرين رده‌بندي فدراسيون جهاني و جايگاه پنجمي وي در دنيا گفت: اين رده‌بندي بر اساس دو مسابقه اخير كه در اندونزي و ازبكستان برگزار شد انجام شده است، پس از اين كه موفق شدم در مسابقه‌هاي ليگ جهاني اندونزي و مسابقه‌هاي آسيايي ازبكستان مدال طلا را كسب كنم به رده‌ي پنجم صعود كردم.

وي ادامه داد: پيش از اين فدراسيون كاراته اعلام كرده بود كه رزمي‌كاراني كه طلاي مسابقه‌هاي آسيايي را از آن خود كنند، به مسابقه‌هاي ليگ جهاني تركيه اعزام مي‌شوند و من به همراه خانم دوستي حدود دو هفته ديگر در اين رقابت‌ها حاضر خواهيم شد.

وي ادامه داد: كاراته بانوان ايران در جايگاهي است كه كشورهاي ديگر ديدشان نسبت به ما عوض شده و برخلاف گذشته بانوان ايراني را به عنوان حريفان قدرتمندي مي‌شناسند. همچنين اينكه مي‌توانيم به تازگي در مسابقه‌هاي جهاني هم شركت كنيم، فرصت بسيار مطلوبي براي ماست تا توانايي‌هاي خود را نسبت به گذشته بيشتر نشان دهيم.

عباسعلي افزود: درخواست ما از مسئولان فدراسيون اين است كه شرايطي فراهم شود تا بانوان هم همپاي مردان در اردوهاي برون‌مرزي حضور داشته باشند، البته در چند وقت اخير شرايط خوبي به وجود آمده و ما نسبت به گذشته در اردوهاي بيشتري شركت مي‌كنيم.

وي درباره اردوهاي آمادگي تيم ملي نيز گفت: براي حضور در مسابقه‌هاي آسيايي و جهاني از اسفندماه سال گذشته در اردو بوديم، اما با توجه به اينكه تنها دو رزمي‌كار به مسابقه‌هاي ليگ جهاني تركيه اعزام مي‌شوند ديگر اردويي هم برگزار نشد و ما تمرين‌هايمان را به صورت شخصي انجام داديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين ملي‌پوش كاراته‌كا افزود: من تمرين‌هايم را در پاركينگ خانه خود در شهرري انجام مي‌دهم و سالني براي تمرين در اختيار نداريم. يكي از مشكلاتي كه با آن مواجه هستيم اين است كه نمي‌توانيم زمان خاصي را با باشگاه‌ها براي تمرين فيكس كنيم، چون معمولا زمان‌هاي مورد نظر به رشته‌هاي ديگر و يا مردان داده مي‌شود در نتيجه چاره‌اي جز اين نيست كه در خانه تمرين كنيم.

وي ادامه داد: بالاخره تمرين در پاركينگ هم مشكلات خودش را دارد و تهويه هواي مناسبي وجود ندارد. بايد بگويم كه آنقدر كه به يك قهرمان بايد رسيدگي شود، به ما رسيدگي نمي‌شود و ما هم مشكلات خاص خود را در روند آماده‌سازي داريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016