چهارشنبه 1 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پاداش ۵۰ ميليوني فدراسيون دووميداني به نايب قهرمان المپيك

مراسم تقدير از احسان حدادي نايب قهرمان پرتاب ديسك المپيك لندن به همت فدراسيون دووميداني و با حضور جمعي از پيشكسوتان، ورزشكاران و اهالي رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، شب گذشته (سه‌شنبه) جمعي از اعضاي خانواده دووميداني، اهالي رسانه و همچنين دوستان و نزديكان احسان حدادي براي قدرداني از تلاش نايب قهرمان المپيك، در يكي از رستوران‌ها گرد هم آمدند.

در شروع مراسم افشين داوري رييس فدراسيون دووميداني ضمن قدرداني از تمام مسئولان در رده‌هاي مختلف فدراسيون و همچنين حاضراني كه براي حمايت و تشويق از حدادي در سالن حضور داشتند، گفت: بايد پيش از هر چيز مصيبت وارده به مردم عزيز آذربايجان را تسليت بگويم و از احسان حدادي تشكر كنم كه در نخستين روزي كه از المپيك برگشت، مستقيم به ديدار اين مردم عزيز رفت و به وظيفه خود به عنوان يك قهرمان ملي عمل كرد. همچنين عيد سعيد فطر را به همه حاضران تبريك مي گويم. اميدوارم كه بتوانيم زمينه موفقيت هر چه بيشتر ورزشكاران دووميداني را در المپيك فراهم كنيم. دووميداني در المپيك لندن 10 نماينده داشت. اين خود جهش بزرگي است كه نشان مي‌دهد سال‌ها كار انجام شده و اگر استمرار در پرورش قهرمانان و حمايت از آنها وجود داشته باشد مي‌توانيم باز هم شاهد موفقيت هر چه بيشتر آنها در ميدان‌هاي مختلف باشيم. احسان حدادي ورزشكاري است كه بيش از 10 سال براي موفقيت تلاش كرده و جا دارد كه از خانواده محترم حدادي كه همواره فرزند خود را تشويق و حمايت كردند تا در اين مسير محكم گام بردارد، قدرداني كنم.

در ادامه احسان حدادي پشت ميكروفون رودرروي حاضران قرار گرفت و از آنان براي حضور در اين جلسه تشكر كرد و گفت: براي اولين بار مي‌‌خواهم بگويم كه با مصدوميت در المپيك شركت كرده بودم. هيچ كس نمي دانست كه من از ناحيه سينه دچار آسيب ديدگي‌ بودم. حتي مربي خودم هم اميدي نداشت بتوانم ركورد ملي‌ام را در المپيك بزنم، اما با وجود مصدوميت يك لحظه فكر نكردم كه المپيك را از دست بدهم. دكتر خوبي كه در آلمان وضعيت من را كنترل مي‌كرد، كمك زيادي انجام داد. در نهايت با همان مصدوميت مسابقه دادم. از همين جا به همه شما قول مي‌دهم كه در سال آينده قهرمان مسابقات جهاني شوم. بايد از همه عزيزاني كه من را حمايت كردند، تشكر كنم. از فدراسيون دووميداني و افشين داوري و همه عزيزاني كه از من حمايت كردند واقعا سپاسگزارم. همچنين بايد از مربي خودم قدرداني كنم كه با 82 سال سن حدود هشت ماه در اردوها همراه من بود و خانواده خود را نديد. يك تشكر ويژه نيز به اهالي مطبوعات ، خبرگزاري‌ها و رسانه‌ها بدهكارم و بايد از همه خبرنگاراني كه در سخت‌ترين روزها مرا حمايت كردند، قدرداني كنم. همه مي دانند كه من به حاشيه‌ها علاقه دارم، اما اميدوارم كه همچنان دوستان خبرنگار من را دور از حاشيه نگاه دارند.

وي ادامه داد: بامداد روز (چهارشنبه) عازم مسابقات دايموند ليگ هستم. چهار مرحله از اين رقابت‌ها به پايان رسيده و خوشبختانه من شش امتياز دارم. سه مرحله ديگر نيز از اين مسابقات در پيش است كه اگر شش امتياز ديگر بگيرم، قهرماني خود را قطعي مي‌كنم. اميدوارم بتوانم دست پر به كشور باز گردم. خودم فكر مي‌كنم كه شانس زيادي براي قهرماني دارم.

وي درباره پيوستن به باشگاه پرسپوليس گفت: باشگاه پرسپوليس براي حمايت مالي و بحث اسپاسرينگ من پيش قدم شد و من نيز پيشنهاد آنها را پذيرفتم. خيلي درباره انتظارات دو طرف صحبتي ردوبدل نشد. به هر حال من كار خودم را مي‌كنم و باشگاه پرسپوليس نيز به عنوان حامي مالي من هزينه‌هاي سفر به لوزان را براي شركت در دايموند ليگ تامين مي‌كند. من براي تمام هواداران باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال احترام قائل هستم و فكر نمي‌كنم كه پيوستن به يك باشگاه قرار گرفتن در مقابل باشگاه ديگر باشد و در رشته‌هاي غير فوتبالي خيلي اين حرف‌ها مطرح شود.

حدادي با اظهار تمايل به انجام تمرينات دروازه‌باني فوتبال، گفت: پيش از اين تجربه حضور در چارچوب دروازه‌ را داشته‌ام و خيلي دوست دارم پس از بازگشت از مسابقات همزمان با ريكاوري، تمرينات دروازه‌باني را در باشگاه پرسپوليس انجام دهم و به نوعي در اين رشته نيز پيشرفت كنم. البته پرتاب ديسك را رها نمي‌كنم و تنها دوست دارم در زمان استراحت و وقتي به بازي فوتبال مي پردازم دروازه‌بان باشم. نمي‌دانم چرا برخي از دوستان از من براي گفتن اين حرف‌ها گلايه كردند. به هر حال هر كسي كه بخواهد به پرتاب ديسك بيايد من از او استقبال مي‌كنم و اگر خداي ناكرده حرفي به كسي زدم كه ناراحت شد، از او عذرخواهي مي‌كنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي درباره حضور نيكفر در تيم دووميداني ايران، گفت: هر كسي كه به المپيك مي‌رود، قطعا بهترين قهرمان كشور خود بوده است و نيك‌فر هم از اين قاعده مستثني نيست. اميدوارم با استعدادي كه دارد هر روز ركوردش را ارتقا دهد و در المپيك بعدي عملكرد خيلي خوبي داشته باشد. نيك‌فر ايراني است و به نظر من استعدادهاي زيادي در ايران وجود دارد كه با برنامه‌ريزي صحيح و اصولي مي‌توانند در رشته‌هاي مختلف دووميداني موفق باشند.

در مراسم تجليل از نايب قهرمان پرتاب ديسك ايران قهرمانان زيادي حضور داشتند. حسين توكلي قهرمان وزنه‌برداري و برنده مدال طلاي المپيك سيدني، جواد محجوب قهرمان جودوي ايران و سپيده توكلي قهرمان دووميداني و داريوش فرهنگ كارگردان سينما و تلويزيون از جمله نفرات حاضر بودند.

در پايان اين مراسم افشين داوري از طرف فدراسيون دووميداني مبلغ 500 ميليون ريال به عنوان پاداش به احسان حدادي پرداخت كرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016