پنجشنبه 9 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربی بارسلونا: رئال مادرید خطرناكتر شده است

مادرید- 'تیتو ویلانووا' سر مربی‌ تیم فوتبال بارسلونا در آستانه دیدار این تیم با رئال مادرید در چارچوب مسابقات سوپرجام باشگاههای اسپانیا گفت كه رئال اكنون خطرناك تر از همیشه است.

به گزارش ایرنا، 'تیتو ویلانوا' در كنفرانس خبری پیش از دیدار امشب دو تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو افزود: رئال مادرید در طول دو دیدار خود در هفته نخست جام باشگاههای برتر اسپانیا (لالیگا) و نیز، بازی رفت سوپرجام شكست خورده و این وضعیت موجب شده است این تیم در دیدار برگشت سوپرجام بسیار زهردارتر و خطرناكتر باشد.

رئال مادرید دیدار رفت را در ورزشگاه نیوكمپ 3 بر 2 به بارسلونا باخت و ساعت 22 و 30 دقیقه امشب (چهارشنبه) به وقت مادرید – یك بامداد به وقت تهران- فرصت دارد با جبران این شكست و غلبه بر بارسلونا، جام را از آن خود كند.

ویلانوا گفت: رئال مادرید اكنون به جای آسیب پذیر بودن، خطرناك شده است و به همین دلیل، در دیدار امشب در خانه خود تلاش خواهد كرد از همان دقیقه نخست به گل دست یابد.

وی تصریح كرد : رئال مادرید در حالت عادی نیز به دلیل داشتن بازیكنانی سرشناس، خطرناك است و این عقیده كه بارسلونا در مادرید بازی راحتی‌ خواهد داشت، درست نیست.

سرمربی بارسلونا با این حال از پیش بینی اینكه چه تیمی برنده سوپرجام اسپانیا خواهد بود، خودداری كرد و گفت:

در هر بازی با رئال مادرید ، گذشته مهم نیست چون در این دیدارها تیم پیروز وجود ندارد بلكه معمولا تیمی كه مدعی پیروزی است ، شكست می‌‌خورد .

وی افزود: اینكه بارسلونا بازی‌های قبلی‌ خود را با پیروزی به پایان رسانده به این معنی‌ نیست كه پیروزی در برنابئو راحت تر از ورزشگاه‌های دیگر باشد. ما می‌‌دانیم كه این دیدار دشوار است و باید تلاش كنیم با وجود فشارها، گلی را به ثمر برسانیم تا جام را بدست آوریم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ویلانوا خاطرنشان كرد: اگر قادر به كنترل توپ و در اختیار داشتن آن نباشیم، رنج خواهیم برد ولی من مطمئن هستم اگر گل هم بخوریم به آنها گل خواهیم زد.

وی در تحلیل دیدار تیمش با رئال مادرید و تاكتیك تیم حریف گفت: مادریدی‌ها مانند همیشه وقتی با ما روبرو می‌‌شوند ، از دقیقه نخست بازی روی دروازه ما فشار خواهند آورد و تلاش خواهند كرد بلافاصله گلی را به ثمر برسانند و موجب ایجاد ابهام و ناامیدی در تیم ما شوند.

وی در مورد ارزیابی وضعیت تیم رئال مادرید در مقایسه با بارسلونا كه در همان آغاز فصل پنج امتیاز از حریفش عقب مانده است، اظهارداشت: هنوز فقط دو هفته از آغاز فصل جدید گذشته است و رئال مادرید فرصت دارد تا پایان فصل امتیازات زیادی را كسب و مانند فصل گذشته حتی ركورد كسب امتیازات را بشكند .

سرمربی بارسلونا افزود: در فصلی كه ما هر سه عنوان قهرمانی لیگ، جام حذفی و جام قهرمانی اروپا را بدست آوردیم، همانند وضعیت كنونی رئال مادرید در دو بازی نخست فقط یك امتیاز كسب كرده بودیم اما دو بازی برای ارزیابی وضعیت یك تیم كم است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016