جمعه 3 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اولین برد میلانوا در ال کلاسیکو، نیوکمپ شاهد ۵ گل بازی رئال و بارسا

ایسنا: ديدار رفت سوپر جام اسپانيا با قضاوت كارلوس گومژ برگزار شد و در آن بارسلونا موفق شد با نتيجه‌ سه بر دو رقيب سنتي خود رئال مادريد را شكست دهد تا به كسب قهرماني در اين جام اميدوار شود.

در اين ديدار كه در ورزشگاه نوكمپ برگزار شد، بازيكنان رئال بازي را بهتر آغاز كردند، اما برتري نسبي آنها زياد دوام نياورد و بازيكنان بارسلونا با همان تيكي تاكاي مشهور خود توپ و ميدان را مقابل حريف صاحب نام خود به دست گرفتند. در دقيقه 19 ليونل مسي با پاس دني آلوس در موقعيت گل قرار گرفت، اما ضربه او از كنار دروازه به بيرون رفت. چند دقيقه بعد ليونل مسي بار ديگر با حركت زيباي خود در موقعيت گلزني قرار گرفت اما اين بار هم ضربه او از كنار دروازه به بيرون رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در ادامه دو تيم حملاتي را بر روي دروازه‌ها ايجاد كردند كه در اين ميان سهم بازيكنان بارسلونا بيشتر بود با اين حال توپي از خط دروازه‌ها عبور نكرد و دو تيم بدون گل به رختكن رفتند.

با شروع نيمه دوم اگر چه كه شاگردان تيتو ويلانووا بازي را بهتر آغاز كردند، اما اين بازيكنان رئال مادريد بودند كه بر خلاف جريان بازي در دقيقه 55 روي ضربه سر ديدني كريستيانو رونالدو به گل رسيدند تا ورزشگاه مملو از تماشاگر نوكمپ غرق در سكوت شود اما اين گل سفيد پوشان زياد دوام نياورد و تنها كمتر از يك دقيقه بعد پترو روي پاس ديدني ماسكرانو گل تساوي را به ثمر رساند.
حملات آبي ـ اناري‌ها با وجود گل تساوي ادامه يافت تا اين كه در دقيقه 68 آندرس اينيستا روي تكل سرخيو راموس در محوطه جريمه رئال سرنگون شد و داور ضربه پنالتي اعلام كرد كه ليونل مسي آن را به گل تبديل كرد و براي نخستين بار در اين بازي تيمش را جلو انداخت.

10 دقيقه بعد ژاوي روي پاس خيره كننده آندرس اينيستا با كاسياس تك به تك شد و به زيبايي توپ را وارد دروازه‌ بهترين دروازه‌بان چند سال اخير فوتبال جهان كرد تا اختلاف به دو گل برسد.

حملات بارسلونا با وجود اختلاف اين دو گل ادامه يافت و اين تيم در دقيقه 84 هم مي توانست اختلاف را به سه گل برساند، اما واكنش زيباي كاسياس مانع از بازگشايي دروازه‌ تيمش شد. در دقيقه 85 آدريانو مدافع بارسلونا توپ را به ويكتور والدس دروازه‌بان اين تيم داد اما والدس توپ را به شكل ضعيفي كنترل كرد و مي‌خواست آنخل دي ماريا را دريبل كند كه در اين كار ناموفق بود و دي ماريا توانست توپ را به راحتي از وي بگيرد و گل دوم تيمش را به ثمر برساند تا اختلاف دروازبانهاي دو تيم براي همگان نمايان شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016