شنبه 18 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مريم طوسي: بانوان ورزشكار اسپانسر ندارند

بانوي ملي پوش دو وميداني كه در آخرين مرحله ليگ توانست چهار مدال طلا را از آن خود كند و به عنوان ستاره اين دوره از رقابت ها شناخته شود، نبودن اسپانسر را اصلي ترين مشكل بانوان ورزشكار دانست.

مريم طوسي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره آخرين مرحله ليگ دو و ميداني گفت: اين مسابقات از سطح كيفي خوبي برخوردار بود و من با اين كه مدتي در دوره استراحت بودم توانستم در ماده‌هاي 100 متر، 200 متر، 4 در 100 متر و 4 در 200 متر به مدال طلا برسم.

وي ادامه داد:‌ حدود يك ماهي است كه قرارداد مربي‌ام به پايان رسيده و تمريناتم را به تنهايي انجام مي‌دهم. البته با فدراسيون صحبت‌هايي را درباره اين موضوع داشته‌ام و به نظر مي‌رسد كه تا آبان‌ وضعيت مربي براي ملي‌پوشان مشخص مي‌شود. آقاي داوري هم به من گفتند مي‌خواهند مربي بهتري را نسبت به مربي خودم بياورند كه من هم از اين موضوع استقبال كردم.

اين ملي‌پوش دو ميداني بانوان ايران درباره روند تمريناتش گفت: تمريناتم را از مهر آغاز خواهم كرد و با توجه به اين كه فعلا مربي ندارم به تنهايي تمرين مي كنم. هدف من رسيدن به جمع سه نفر برتر بازي‌هاي آسيايي است كه اين موضوع نيازمند برنامه ريزي منسجم و پشتيباني مسوولان است.

طوسي با بيان اين كه متاسفانه ورزش بانوان اسپانسر ندارد،‌افزود: نبودن اسپانسر تنها مشكل من نيست بلكه همه بانوان ورزشكار با چنين مشكلي روبرو هستند. اين در شرايطي است كه هزينه تهيه لباس و وسايل مورد نياز براي يك ورزشكار حرفه اي زياد است و حقوق باشگاه براي اين هزينه‌ها كافي نيست. هر ورزشكاري يك دوره قهرماني دارد و آينده ورزشي ما مهم است. اميدوارم اين مشكل نه تنها براي ما بلكه براي تمام دختران ورزشكار برطرف شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي كه عضو تيم دانشگاه آزاد است، درباره قردادش گفت: قراردادم براي سه مرحله ليگ حدود 10 تا 15 ميليون تومان است كه البته رقم قرارداد به امتيازاتي كه هر ورزشكار كسب مي‌كند بستگي دارد.

طوسي خاطر نشان كرد: وضعيت قراردادها در سال جاري نسبت به گذشته بسيار بهتر شده است به طوري كه در سال گذشته رقم قراردادم در اين تيم 4 ميليون تومان بود اما امسال با توجه به حضور تيم‌هايي همچون ثامن الحجج، دانشگاه آزاد و مقاومت بسيج شرايط بهتر از گذشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016