شنبه 18 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهران میرزایی دومین مدال طلای ایران را در کشتی جوانان جهان کسب کرد

تهران - ˈ مهران میرزایی ˈ نماینده 96 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در مسابقات قهرمانی جوانان جهان با شکست حریف آذربایجانی خود دومین مدال طلای تیم ایران را به دست آورد.

به گزارش ایرنا، این نماینده کشورمان در دیدارنهایی وزن96 کیلوگرم به مصاف ˈگاجیل شاریپفˈ از آذربایجان رفت و با شکست او دومین مدال طلای ایران را از آن خود کرد.

مهران میرزایی در 96 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در 2 وقت و با نتایج (4 بر صفر) و (3 بر صفر) کولیف از بلغارستان را شکست داد و به مرحله یک‌ چهارم نهایی راه یافت.

نماینده کشورمان دراین مرحله در دو وقت با نتایج (3 بر صفر) و (2 بر صفر) از سد کشتی‌گیر سوئیسی گذشت و به نیمه‌نهایی رسید. میرزایی برای حضور در فینال علی بوچوغلو ترکیه ای را با نتیجه 4 بر صفرو 3 برصفر مغلوب کرد.

پیش از این علیرضا حاتمی نماینده وزن 50 کیلوگرم کشورمان نیز به مدال برنز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان دست یافته بود تا تعداد مدال های ایران در روز نخست را به سه مدال برسد.

حاتمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در 2 وقت وبا نتیجه 9 بر 2 با پیروزی مقابل آدرین کوردووا از آمریکا به یک‌ چهارم نهایی رسید.

نماینده کشورمان دراین مرحله نیز در سه وقت مقابل ارهان از رومانی به برتری دست یافت و راهی نیمه ‌نهایی شد. وی در این مرحله مقابل ماگمود ماگمود علی یف از روسیه باخت به دیدار رده بندی رسید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در این وزن کشتی گیری از روسیه با شکست حریف آذربایجانی خود مدال طلا را بر گردن آویخت و کشتی گیر آذربایجانی نیز نایب قهرمان شد.

دیگرکشتی گیرکشورمان در روزشنبه در وزن 74 کیلوگرم، محسن عباسی بود که پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در سه وقت و با نتایج (4 بر صفر) (صفر بر 2) و (یک بر 6) مغلوب الجان یوسوب‌ زادا از آذربایجان شد. کشتی گیر آذربایجانی در یک مسابقه بحث برانگیز مقابل حریف آلمانی شکست خورد تا عباسی از دور رقابتها کنار رود.

نخستین مدال طلای ایران را امروز بهنام احسان پور در وزن 60 کیلوگرم به دست آورده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016