شنبه 25 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مرتضی سپهوند از بوكس خداحافظي كرد

مشتزن سابق تیم ملی از خداحافظی‌اش با بوکس خبر داد.

مرتضی سپهوند در گفت‏‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه لرستان، با اعلام این خبر گفت: می‎خواستم بعد از فینال لیگ برتر بوکس 4 گوشه رینگ را ببوسم و بوکس را کنار بگذارم، اما این دیدار با نفوذ پرحاشیه‎ترین فرد ورزش کشور برگزار نشد و تیم ما را دوم کردند!

وی ادامه داد: چون هم سنم بالا رفته و هم حوصله استرس را ندارم، دیگر نمی‎توانم مسابقه بدهم و برای شرایطی که دارم می‎خواهم برای همیشه با بوکس خداحافظی کنم.

سپهوند در پاسخ به سوالی که امکان دارد، از این تصمیم منصرف شوید؟ جواب داد: فقط در یک صورت برمی‏‌گردم و آن اینکه سقف قرارداد لیگ برتر بوکس بالا باشد آن‎موقع شاید در یک وزن بالاتر به این ورزش ادامه دهم.

این مشتزن لرستانی با بیان اینکه 10 میلیون تومان برای سقف قرارداد بوکس بسیار پایین است، عنوان کرد: این وضعیت بخور و نمیر به نوعي گدابازی است که در این‏ صورت نمی‏‌توانم ادامه دهم. به نظرم این سقف باید به 25 تا 30 میلیون برسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی تأکید کرد: قضیه بوکس بین سایر رشته‌‏های ورزشی از مظلومیت هم گذشته و تبعیض در این خصوص وحشتناک است که امیدوارم این مشکلات رفع شود تا بوکس ایران به جایگاه واقعی خودش برسد.

سپهوند با بیان اینکه پس از 14 سال حضور در تیم ملی از گرفتن یک وام عاجز هستم، افزود: برای گرفتن تسهیلات به خیلی از بانک‏های دولتی و خصوصی مراجعه کردم که موفق نشدم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016