شنبه 1 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرهمند: مذاكره‌اي براي رياست فدراسيون تكواندو نداشته‌ام

وهاب فرهمند با تكذيب شايعات مطرح شده درباره اينكه جايگزين پولادگر در فدراسيون تكواندو خواهد شد، گفت: به هيچ عنوان چنين پستي به من پيشنهاد نشده است.

مديركل ورزش و جوانان استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: هيچ كسي تاكنون براي رياست تكواندو با من صحبت نكرده است، چند روز قبل پولادگر را ديدم و گفتم همه‌ي اين حرفها شايعه است. اين حرفها وقتي مصداق دارد كه من با يك مقام مسئول براي رياست فدراسيون تكواندو حرف زده باشم. هيچ اتفاقي رخ نداده و اين شايعات كسل‌كننده است و تنها باعث مي‌شوند كساني كه كار مي‌كنند دلسرد شوند، ما به اين حرفها توجهي نداريم و كار خودمان را مي‌كنيم.

وي در پاسخ به اين پرسش كه از زمان حضورتان در اداره كل تهران كداميك يك از اهدافتان را محقق كرده‌ايد؟ خاطرنشان كرد: ما اقدامات خوبي انجام داده ايم، ارزيابي عملكرد در زمان خودش بايد صورت بگيرد. گاهي انسان برنامه‌هايي دارد كه براي تحقق‌شان نياز به امكانات و فضا دارد. مشكلات بودجه اي موانع هميشگي ما هستند كه تاكنون نتوانستيم بر آنها غلبه كنيم. ما با حداقل امكانات تلاش مي‌كنيم و از هيات‌‌هاي استاني شرمنده هستيم. بودجه‌اي كه به هيات‌ها تزريق مي‌كنيم در حد شايسته‌اي نبوده و با توجه به موانع و مشكلات مالي و غيرمالي فكر مي‌كنم عملكردم رضايت‌بخش است اما قضاوت با رسانه‌ها و مردم است و من نمي‌توانم قاطع در مورد‌ آن صحبت كنم.

مديركل ورزش و جوانان استان تهران با تاكيد بر اينكه كار ريشه‌اي و پايه‌اي كردن به عنوان يك اصل مورد توجه ما است، ادامه داد: ما همه تلاشمان را مي‌كنيم كه يك جامعه مخاطب صددرصد داشته باشيم و بتوانيم با آنها ارتباط علمي و ورزشي برقرار كنيم. متاسفانه مشكلات نظير كمبود امكانات و منابع داريم اما كار علمي كردن يك اصل است. ما بايد كارهايي نظير راه‌اندازي مدرسه فوتبال تختي را در تمام رشته‌ها انجام دهيم تا هيچ فردي به فرد ديگر برتري نداشته باشد.

فرهمند در پاسخ به اين پرسش كه چرا اميرحسين پيرواني در سكوت خبري به عنوان معاون ورزشي اداره كل انتخاب شد؟ به ايسنا گفت: معاونت ورزشي يكي از معاونت‌هاي مهم و اصلي اداره كل است،‌ ما دلايلي براي اين تغيير داشتيم، به همين دليل با يك فرد دانشگاهي مانند پيرواني صحبت كرديم و از او دعوت به كار شد. پيرواني فرد آرامي است و نهايت سعي خود را در استان تهران انجام مي‌دهد. سكوت خبري هم مربوط به تعطيلي رسانه‌ها بود. اين انتصاب در 15 روز اول سال انجام شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




فرهمند با بيان اينكه دو باشگاه سرخابي به نحو شايسته‌اي از پيشنهادات اداره كل استقبال نكردند، اضافه كرد: شايد مسئولان دو باشگاه استقلال و پرسپوليس متوجه نشده‌اند كه ما چه گفتيم و نتوانستند در زمينه‌ي استقلال مالي توفيقي داشته باشند. دائم دست اين دوباشگاه به طرف دولت دراز است كه به نظر من اين رويه مطلوبي نيست. من همان قدر كه از باخت استقلال و پرسپوليس نگران هستم براي تيم‌هاي نفت و راه‌آهن هم نگران هستم.

اين تيم‌ها مانند بچه‌هاي من هستند! من افتخار مي‌كنم كه نفت صدرنشين ليگ فوتبال است. من برنده هستم كه يك تيم از تهران در صدر جدول است. نگاه اداره كل نگاه فرا دوباشگاهي است. ما همه چيز را سياه و سفيد نمي‌بينيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016