چهارشنبه 5 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربی عراق: صعود ایران به عنوان تیم دوم منطقی نیست

تهران - سرمربی تیم فوتبال نوجوانان عراق پس از برتری این
تیم برابر استرالیا و صعود به عنوان سرگروه گفت: ایران، تیمی قدرتمند و میزبان رقابت ها است و صعود این تیم به عنوان تیم دوم و رویارویی با عراق منطقی نیست.

به گزارش ایرنا، ˈموفق عدلالˈ بعدازظهر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم دوم گروه نخست برویم و با توجه به 6 امتیازی که ایران در دو بازی قبلی کسب کرده، شکست این تیم از کویت بعید است.

وی با بیان اینکه برای صعود به جام جهانی باید بازی مرحله یک چهارم را نیز با برتری به پایان برسانیم، افزود: کار آسانی برای رسیدن به جام جهانی نداریم چرا که فوتبال، فراز و نشیب های زیادی دارد و بازیکنان در یک دیدار، نمایش مطلوب و در دیداری دیگر عملکرد ضعیفی به جای می گذارند.

وی با ابراز خرسندی از پیروزی مقابل استرالیا و صعود به عنوان تیم نخست گروه گفت: این دیدار برای هر دو تیم بسیار تعیین کننده بود. در نشست های قبلی نیز گفته بودم هر تیمی که نیمکت قوی داشته باشد، موفق خواهد بود و من نیز از چند بازیکن ذخیره استفاده کرده و از اینکه استرالیا را مغلوب کردیم، بسیار خوشحال هستم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




این مربی در خصوص استفاده از بازیکنان ذخیره در این دیدار حساس اظهار داشت: با توجه به محرومیت، مصدومیت و یک اخطاره بودن بازیکنانم مجبور بودم از ذخیره ها بهره ببرم و اگر این چنین نبود، به طور حتم با ترکیب اصلی مقابل استرالیا قرار می گرفتیم.

عدلال عنوان کرد: برای ما فرقی نمی کند کدام تیم در گروه نخست به عنوان تیم دوم صعود کند و باید تمام تلاش خود را در بازی بعدی به کار برده و با برتری در آن مسابقه و صعود به مرحله نیمه نهایی، جهانی شویم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016