شنبه 22 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی یاوری: ضعف مدیریتی تیشه به ریشه پرورش اندام زده است

ˈعلی یاوریˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا تصریح کرد: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، خانه ما است اما یکسری آدم ها به ناگهان صاحب خانه می شوند هر چند که چند روزی بیشتر میهمان ما نیستند.

وی افزود: مسوولان نباید به افراد سودجو فرصت دهند که در یک فدراسیون وارد شوند و به آن لطمه بزنند.

یاوری اظهار داشت: رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران بدون هیچ دلیلی برداشته می شود و به جای آن فردی می آورند که هیچ سررشته ای از این ورزش ندارد.

رییس کمیته قوی ترین مردان ایران گفت: سرپرست به صورت قانونی فقط شش ماه می تواند به فعالیت ادامه دهد اما ˈمحمد رضا کاظمی آشتیانیˈ بیش از 10 ماه است که سرپرستی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه خانواده پرورش اندام، از وزیر ورزش و جوانان انتظار دارند که هر چه سریع تر تکلیف این فدراسیون را یکسره کند، افزود: مسوول فعلی همان کاری که در دوومیدانی در پیش گرفته بود را در پرورش اندام دنبال کرده و به صورت چکشی با خانواده مظلوم پرورش اندام برخورد می کند و فقط به دنبال کارهای تبلیغاتی است.

عضو کمیته فنی مردان آهنین فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: سرپرست فعلی، کارنامه موفقی در هیچ جا ندارد و نمونه بارز آن در فدراسیون دوومیدانی است که در زمان او بیشترین حاشیه را داشت و ورزشکاران برتر ایران همچون ˈاحسان حدادیˈ بارها از وضعیت حاکم بر آن گله می کردند.

وی گفت: ما خانواده پرورش اندام باعث شدیم این فدراسیون به انجمن تبدیل نشود اما گویا قرار است کسانی که جزو این ورزش نیستند، بر مسند قدرت بنشینند.

رییس کمیته قوی ترین مردان استان تهران گفت: آشتیانی از روز اول مدعی بود که نمی خواهد بماند، اما بدون دلیل، زجر کشیده های پرورش اندام را از فدراسیون بیرون می کند و افراد سطح پایین که حتی مدرک دانشگاهی هم ندارند و در رشته دیگری داوری کرده اند را به عنوان همراه و مشاور وارد فدراسیون می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




یاوری گفت: معتقدم تمام این کارها به دلیل حفظ صندلی انجام می شود و این افراد با این کار ریشه یک ورزش را نابود می کنند.

وی اظهار داشت: با بدترین برخورد، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران را برداشتند حتی به او نگفتند که می خواهند برکنارش کنند و پس از آن یک فرد که تخصصش توزیع

پروتئین و دارو است را رییس این هیات کردند!

یاوری گفت: گمان می کنم خیلی ها در خانواده پرورش اندام از این وضعیت همچون من دلسرد شده اند و امیدوارند فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به مانند دوومیدانی از این حاشیه ها رها شود.

رییس کمیته قوی ترین مردان ایران افزود: حق یک مسوول فدراسیون است که افراد مورد نظر خود را بیاورد اما باید حداقل از اشخاصی استفاده کند که از این رشته اطلاعات کافی دارند و در آن استخوان های خود را خورد کرده اند.

وی گفت: خانواده پرورش اندام از نظر تعدادی بسیار عظیم است و اگر درد ما خوب نشود، همگی به وزارت ورزش و جوانان مراجعه خواهیم کرد تا تکلیف این فدراسیون مشخص شود.

یاوری افزود: پستی که در اختیار دارم، برایم هیچ اهمیتی ندارد که به خاطر آن از بازگو کردن مشکلات بوجود آمده در پرورش اندام بترسم چرا که من جزو خانواده بزرگ ورزش ایران هستم و بدون کاغذ بازی نیز می توانم به ورزش کشور خدمت کنم.

وی اظهار داشت: چرا وقتی کاظمی آشتیانی در مجمع انتخاباتی فدراسیون ثبت نام نکرده، به دنبال برکناری افراد است؛ بدون شک مشکل مدیریتی وجود دارد و هدفی پشت این اقدامات است.

یاوری گفت: از این ناراحتم که زحمت 22 ساله امثال من از بین برود و به شخصه تا آخر در برابر چنین وضعیت نابسامانی خواهم ایستاد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016