شنبه 29 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

یثربی:داور تنها عامل شکست پاس مقابل برق شیراز بود

همدان- سرپرست تیم فوتبال پاس همدان گفت:داور تنها عامل شکست پاس مقابل برق شیراز بود.

ˈفرج الله یثربیˈ که خود داور بازنشسته فوتبال است، روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود:داور تازه کار دیدار پاس و برق شیراز که اولین قضاوت خود در لیگ دسته اول را تجربه می کرد، لطمه زیادی به تیم پاس زد و علاوه بر امتیازی که از این تیم گرفت دو بازیکن کلیدی ما را برای هفته هفتم محروم کرد.

وی اظهار داشت: معتقدم برای قضاوت بازیهای تیم های بزرگ و با سابقه باید از داورهای با تجربه و توانا استفاده کرد .

وی افزود :قضاوت در لیگ یک برای داور کرمانی دیدار پاس و برق شیراز سنگین بود و این داور توانایی اداره این بازی حساس را که هر دو تیم از قدیمی های فوتبال ایران هستند را نداشت.

یثربی بیان داشت:داور بازی 9 بار از کارت خود استفاده کرد و چندین سوت اشتباه که در نتیجه بازی تاثیر مستقیم داشت ، به صدا درآورد.

سرپرست پاس افزود: در دقیقه 63 بازی برخورد کوچک بین دو بازیکن را که به هیچ وجه خطا نبود به سود برق اعلام پنالتی کرد و همین پنالتی منجر به گل حریف و شکست ما شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی اضافه کرد:از کمیته داوران درخواست داریم برای دیدار های حساس از داورانی استفاده کنند که در حد و اندازه آن باشند ، چرا که بعضا مشاهده می شود تمام زحمات یک تیم با بی تجربگی یک داور به باد می رود .

دیدار تیم های پاس همدان و برق شیراز که پنجشنبه هفته گذشته با نتیجه یک بر صفر به سود تیم برق پایان یافت با قضاوت سید رضا مهدوی انجام شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016