چهارشنبه 26 مهر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ضعف‌های خط دفاعی تیم ملی همچنان پابرجاست

کارشناس فوتبال ایران با تاکید بر اینکه یکی از دلایل اصلی پیروزی تیم ملی مقابل کره‌جنوبی 10 نفره شدن این تیم بود،گفت: ما فقط از نظر انگیزه و دوندگی بازیکنان برتر از کره‌ای‌ها بودیم اما ضعف‌ها و مشکلات خط دفاعی تیم ملی همچنان پابرجاست.

فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم ایران در بازی با کره جنوبی دو نیمه متفاوت را تجربه کرد. در 20 دقیقه ابتدایی بازی بازیکنان ایران با استرس بازی می کردند و این موضوع باعث شده بود که کره ای ها تیم ما را خوب تحت فشار قرار دهند واین فشار ها در دقایق پایانی نیمه اول نیز بیشتر شده بود.

وی در همین خصوص افزود: تیم کره در این دیدار در ضربات ایستگاهی و سانتر از کناره ها خوب برنامه ریزی کرده بود و کادر فنی این تیم نقطه ضعف تیم ایران را در این خصوص خوب شناسایی کرده بودند به طوریکه در ارسال هایی که از جناحین و در ضربات ایستگاهی بر روی دروازه تیم ملی ایران صورت گرفت 90 درصد ضربات سر اول را بازیکنان کره ای می زدند. این موضوع نشان می دهد که ما در خط دفاع بویژه در این زمینه هنوز مشکلات زیادی داریم.

کارشناس فوتبال ایران با تاکید بر اینکه مطمئن باشید ازبک ها بر روی این نقطه ضعف بزرگ دفاعی تیم ایران برنامه ریزی خواهند کرد، اظهار داشت: در مجموع کره ای ها منطقی تر و با برنامه تر از تیم ایران فوتبال بازی کردند اما از نظر انگیزه و دوندگی بازیکنان تیم ایران برتر از بازیکنان تیم کره بودند که این موضوع نشان می دهد از نظر بدنی بر روی این تیم خوب کار شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پیوس با تاکید بر اینکه یکی از دلایل اصلی برد ایران 10 نفره شدن این تیم بود، گفت: یکی از نکات بسیار مهم و مثبتی که در این دیدار به چشم می آمد همدلی نیمکت تیم ایران بود ضمن اینکه هواداران نیز با حمایت های بی محابای خود نقش پررنگی در پیروزی تیم ایران مقابل کره جنوبی داشتند.

وی در خاتمه ضمن تقدیر از نقش اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد در این بازی، تاکید کرد: درست است که همه بازیکنان تیم دراین پیروزی نقش داشتند اما معلوم نبود اگر دژاگه و قوچان نژاد نبودند با چه مشکلاتی مقابل تیم کره جنوبی مواجه می شدیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016