چهارشنبه 10 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تیم ملی اسکی صحرانوردی به ایتالیا می رود

کرج - دبیر فدراسیون اسکی گفت : تیم ملی اسکی صحرانوردی ˈ استقامت ˈ مردان و زنان کشور آذرماه امسال برای آمادگی بیشتر و کسب سهمیه المپیک زمستانی سال 2014 میلادی روسیه به ایتالیا اعزام می شود.

ˈعلی عمران سولقانی ˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در کرج افزود: سید ستار صید و یاسین شمشکی در بخش مردان و سما بیرامی و سلطانی در قسمت زنان اعضای تیم ملی اسکی صحرانوردی هستند.

وی اضافه کرد : این اسکی بازان اکنون مرحله دوم بدنسازی خود را در محل آکادمی المپیک در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی تهران می گذرانند.

سولقانی بیان داشت: در این مرحله ،سید مصطفی میر هاشمی و زهرا شمشکی به عنوان مربی هدایت برنامه های آموزشی و تمرینات این اسکی بازان را بر عهده دارند.

وی یادآور شد: در بیست و یکمین دوره مسابقات المپیک زمستانی سال 2010 میلادی که در ونکوور کانادا برگزار شد ، حسین ساوه شمشکی و پوریا ساوه شمشکی در قسمت اسکی آلپاین مردان، مرجان کلهر در قسمت آلپاین زنان و سید ستار صید در قسمت اسکی صحرانوردی به عنوان نمایندگان ایران در این رقابتها شرکت کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گفته وی ، اکنون در کشورمان 10 هزار اسکی باز در رشته ها و گروه های مختلف سنی در 15 استان ساماندهی شده اند که 30 درصد آنان را زنان تشکیل می دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ علی عمران سولقانیˈ علاوه بر دبیری فدراسیون اسکی ، سرپرستی هیات اسکی استان البرز را نیز برعهده دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016