چهارشنبه 17 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آپیا: میزان محبوبیت پرسپولیس باعث شد تا بخواهم در ایران بازی کنم

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال غنا با اعلام اینکه طی روزهای اخیر از طریق مدیر برنامه هایم درباره فوتبال ایران چیزهایی شنیده و خوانده ام، گفت:میزان محبوبیت پرسپولیس باعث شد که برای آمدن به ایران و بازی در این تیم انگیزه پیدا کنم.

به گزارش خبرگزاری مهر، استفان آپیا در خصوص تیم فوتبال پرسپولیس و دلایل بازیکردنش در فوتبال ایران گفت: خیلی خوشحالم که به ایران می آیم. من از طریق مدیر برنامه هایم و اینترنت درباره پرسپولیس تحقیق کردم و به این نتیجه رسیدم که تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگ فوتبال ایران در آن بازی می کنند.

وی که با سایت باشگاه پرسپولیس گفتگو کرده است، افزود: من همچنین متوجه شدم پرسپولیس طرفداران زیادی دارد و اینکه می شنوم برای بعضی بازی ها تا صد هزار تماشاگر برای دیدن بازی می آیند برای من جالب و جذاب است. این موضوع نشان می دهد پرسپولیس باشگاه بزرگ و محبوبی است.

هافبک پیشین تیم فوتبال غنا تصریح کرد: تمایل زیادی برای صحبت کردن ندارم و نمی خواهم مصاحبه کنم اما از باشگاه پرسپولیس که برای آمدن به ایران برنامه ریزی کرده ، تشکر می کنم. اینجا در امارات هم تنها نیستم و مسئولان باشگاه در کنارم قرار دارند.

آپیا درباره دلایلش برای بازی در ایران خاطرنشان کرد: میزان محبوبیت پرسپولیس نزد هواداران ایرانی باعث شد که من برای آمدن به ایران و بازی در این تیم انگیزه بیشتری پیدا کنم. طی این مدت با مربی اختصاصی خودم تمرینات خوبی داشه ام و در صورتی که با پرسپولیس قرارداد ببندم خیلی زود می توانم خود را با تیم هماهنگ کرده و در شرایط مسابقه قرار گیرم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بازیکن سابق یوونتوس و فنرباغچه افزود: من فوتبالیستی هستم که انرژی زیادی دارم. برای موفقیت تیم با تمام توان بازی می کنم. همیشه دوست دارم در هر تیمی که بازی کنم با تمام قوا بازی کنم. قطعا اگر در پرسپولیس باشم برای این باشگاه تمام تلاش خود را خواهم کرد تا هواداران پرشمار باشگاه را راضی کنم.

وی درباره شناختش از فوتبال ایران گفت: نمی خواهم چیزی جز واقعیت بگویم. معلوم است که اطلاعات خاصی از فوتبال ایران نداشتم. طی روزهای اخیر از طریق مدیر برنامه هایم درباره فوتبال ایران چیزهایی شنیده و خوانده ام.

آپیا که سابقه کسب دو عنوان مرد سال فوتبال آفریقا را دارد درباره شناخت خود از مانوئل ژوزه افزود: نام او را شنیده ام و الان می دانم که در آفریقا و مصر قهرمانی های زیادی داشته است و برای من قابل احترام است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016