پنجشنبه 11 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کفاشیان: در جلسه بعدی فیفا درخواست میزبانی جام جهانی را ارائه می‌کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در محل تمرینات تیم ملی فوتسال در تایلند گفت: قصد داریم در نشست بعدی مسئولان فیفا درخواست میزبانی جام جهانی را ارائه کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات آماده سازی تیم ملی فوتسال کشورمان در تایلند با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون و علی تارقلی زاده عضو ایرانی و رئیس دپارتمان فوتسال کنفدراسیون فوتسال آسیا برگزار شد.
علی کفاشیان در حاشیه این تمرین در خصوص حضورش در بانکوک گفت: برای شرکت در جلسه فوتسال فیفا به بانکوک آمده ام و طی آن مسئولان برگزاری مسابقات در خصوص چگونگی برگزاری مسابقات توضیحات مبسوطی ارائه کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به این نکته که مسابقات در 44 کشور دنیا به صورت زنده پخش خواهد شد، افزود: تنها ایرادی که کمیته فوتسال فیفا از مسئولان برگزای مسابقات گرفت این بود که چرا سالن اصلی مسابقات آماده نیست؟ که البته تایلندی ها اعلام کردند این سالن تا هفته آینده آماده میزبانی تیم ها خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال از برگزاری جلسه آینده کمیته در 17 نوامبر در بانکوک خبر داد و گفت: در جلسه آتی موضوعی که ارائه و پیشنهاد خواهیم کرد، میزبانی ایران در مسابقات فوتسال جام باشگاه های جهان و میزبانی مسابقات جام جهانی 2016 فوتسال است.

وی با بیان این مطلب که ایران در همین دوره هم کاندیدای میزبانی جام جهانی 2012 نیز شده بود اما بنا به دلایلی این میزبانی به ما نرسید، افزود: ما از نظر امکانات برای برگزاری این مسابقات مشکلی نداریم اما باید برخی از مسایل به تایید دولت رسیده و به فیفا ارائه شود که ما در این بخش مکاتبات و رایزنی های لازم را انجام خواهیم داد.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد : با برخی از دوستان در کمیته فوتسال فیفا رایزنی داشته ایم تا پس از ارائه میزبانی از سوی ایران از ما حمایت لازم را داشته باشند.

وی همچنین شرایط تیم ملی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم با تمرینات خوبی که بازیکنان انجام داده اند، به خوبی خود را نشان دهند و البته تیم ما شایستگی راهیابی به جمع 4 تیم دنیا را دارد و اگر مشکلی پیش نیاید به این مهم دست پیدا خواهد کرد.

کفاشیان به جایگاه مردمی فوتسال و لیگ پویای این رشته در کشورمان اشاره کرد و افزود : فوتسال رشته ایست که بسیاری از کشورها در دنیا در آن سرمایه گذاری کرده اند و دیگر این طور نیست که فقط برخی تیم های مدعی باشند و قطعا شاهد درخشش و ظهور پدیده هایی در این مسابقات خواهیم بود.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص پیشنهاد برگزاری جام باشگاه های جهان گفت: برای اینکه باشگاه های مختلف در سطح جهان انگیزه بهتری پیدا کنند پیشنها برگزاری جام باشگاه های فوتسال جهان را داده ایم و حتی حاضریم میزبانی اولین دوره آن را بر عهده بگیریم چرا که در دنیا تیم های باشگاهی خوبی وجود دارند که می توانند به این رشته پر طرفدار رونق ببخشند.

رئیس فدراسیون فوتبال فردا در مراسم افتتاحیه مسابقات شرکت خواهد کرد و روز جمعه پس از دیدن مسابقه ایران و اسپانیا به تهران بازخواهد گشت و مجددا برای جلسه آتی کمیته فوتسال که 17 نوامبر در تایلند برگزار خواهد شد به بانکوک خواهد رفت.

همچنین تیم ملی فوتسال کشورمان امروز تمرین خود را در ورزشگاه اسپرت سنتر و بیش از یک ساعت انجام داد. این تیم در اولین دیدار خود روز جمعه به مصاف تیم ملی فوتسال اسپانیا خواهد رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016