چهارشنبه 17 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استیلی: پیروزی بر ازبکستان صعود را قطعی نمی‌کند/کار کی‌روش درست نبود

پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی می‌گوید پیروزی بر ازبکستان هم صعود ایران به جام جهانی را قطعی نمی‌کند و باید در انتظار بازی‌های پایانی بود.

حمید استیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره دیدار دوستانه ایران برابر تاجیکستان اظهار کرد: فکر می‌کنم برگزاری این بازی و بالا رفتن روحیه ملی‌پوشان پیش از دیدار حساس با ازبکستان نیاز بود. البته 60 – 70 درصد بازیکنان اصلی تیم در این بازی حضور نداشتند و می‌توانند با استراحت کامل و با آمادگی بیشتر به مصاف ازبکستان بروند.

وی افزود: فکر می‌کنم تنها اتفاق بدی که دراین بازی افتاد مصدومیت علی کریمی بود که احتمالا به بازی ازبکستان نمی‌رسد. با این حال یک هفته تا این بازی مهم باقی مانده و من امیدوارم که بازیکنان با آرامش کامل به مصاف ازبکستان بروند.

استیلی با اشاره به اینکه ازبکستان سخت‌ترین حریف ما برای رسیدن به جام جهانی است، گفت: پیروزی بر کره جنوبی نباید ما را گول بزند. متاسفانه ما بعد از بردهایمان در این گروه بازی خوبی انجام نداده‌ایم. مثلا بعد از برد ازبکستان در بازی با قطر خوب نبودیم. ازبکستان می‌آید که آخرین شانس خود را برای صعود به جام جهانی برابر ایران از دست ندهد.

کاپیتان سابق تیم ملی ادامه داد: اگر ازبکستان را ببریم باز هم صعودمان به جام جهانی قطعی نیست. ما پس از آن یک بازی خانگی با لبنان داریم که در صورت موفقیت در آن بازی می‌توانیم صعود خود را جشن بگیریم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


استیلی در ادامه درباره شرایط پرسپولیس در لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس در بازی آخر با پیکان خیلی خوب بود. البته پیکان تیمی است که انتحاری بازی می‌کند و همین باعث شد دفاع این تیم باز شود. با این حال نشانه‌های خوبی در بازی پرسپولیس دیده شد و اینکه کریم انصاری فرد به روزهای خوب خود بازمی‌گردد، یک موضوع مثبت برای پرسپولیس است.

سرمربی فصل گذشته پرسپولیس درباره اختلاف مانوئل ژوزه و کارلوس کی‌روش گفت: بدون شک این موضوع به فوتبال ما ضربه می‌زند و در این میان پرسپولیس بیشتر لطمه می‌بیند چرا که همه برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنند و کسی نمی‌تواند برای تیم ملی حاشیه درست کند. البته کار کارلوس‌ کی‌روش در بیانیه دادن آن هم در روز بازی پرسپولیس با پیکان اصلا درست نبود. همه هم این را می‌دانند. من امیدوارم مشکل این دو نفر رفع شود یا اینکه حداقل به پرسپولیس و تیم ملی کمتر آسیب برسد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016