شنبه 20 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فدراسیون بین المللی کشتی اولتیماتومی به ایران نداده است

ˈحجت اله خطیبˈ روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:همانطورکه در آن زمان نیز اعلام کردیم فدراسیون بین المللی کشتی پس از ارسال اساسنامه ما ایرادتی به آن گرفت که ابتدا چند روز و پس از رایزنی ما دو ماه فرصت داد تا این مشکلات برطرف شود.

وی با اشاره به متن نامه ارسالی فیلا به ایران افزود: متن این نامه موجود بوده و در آن اشاره ای به تعلیق نشده، بلکه تاکید شده است که این مشکل برطرف شود.

خطیب با اشاره به اینکه ما این نامه فیلا را به وزارت ورزش و جوانان منعکس کرده ایم، خاطر نشان کرد:اصلاح اساسنامه فدراسیون های ورزشی درحیطه اختیار ما نیست و به طور حتم با تدبیر مسوولان این موضوع مرتفع می شود.

وی در مورد اینکه آیا با اظهاراتˈدوسونˈ دبیرکل فیلا، مشکلی برای کشتی ایران ایجاد نمی شود، تصریح کرد:فدراسیون کشتی ایران رابطه و تعامل بسیار خوبی با فدراسیون بین المللی کشتی دارد و ما تلاش می کنیم مسایل را با تعامل فی مابین به خوبی مدیریت کنیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


خطیب با اشاره به اینکه در متن نامه ارسالی فدراسیون بین المللی کشتی اشاره ای به تعلیق نشده و تنها تاکید به اصلاح شده است، خاطرنشان کرد:حرکت کشتی پس از بازی های المپیک 2012 لندن متوقف نشده است و ما امور را دنبال می کنیم.

وی ادامه داد: در حالی که این روزها کشتی با برگزاری اردوها، حضور در مسابقه ها و برگزاری رقابت های عمومی مسایل فنی را به خوبی دنبال می کند عده ای تلاش می کنند با باز کردن مسایل این چنینی فضای کشتی را غبارآلود نشان دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016