پنجشنبه 2 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دایی از شکست برابر مس گریخت، پیروزی سپاهان

دیدارهای معوقه رقابت های لیگ برتر با توقف خانگی تیم فوتبال راه‌آهن و پیروزی سپاهان برابر گهر دورود پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای عقب افتاده رقابت های لیگ برتر که مربوط به هفته دهم بود، تیم فوتبال راه آهن در ورزشگاه اکباتان تهران میزبان مس کرمان بود که دو تیم در پایان به تساوی یک بر یک دست یافتند. در این دیدار که به قضاوت علیرضا فغانی برگزار شد، شهرام گودرزی(21) برای مس کرمان گل زد و علیرضا عباسفرد(84) برای راه آهن گلزنی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شاگردان علی دایی در شرایطی به این تساوی رسیدند که مس کرمان علاوه بر یک گلی که وارد دروازه میزبان خود کردند دو موقعیت ایده ال را توسط رضا عنایتی از دست دادند تا راه آهن متحمل یک شکست خانگی نشود. ضمن اینکه زردپوشان تهرانی نیز یکبار توسط علیرضا عباسفرد توپ را به تیر دروازه مس زدند.

تیم فوتبال راه آهن با این تساوی 23 امتیازی شد و در رده هشتم جدول رده بندی باقی ماند. تیم مس کرمان نیز با 20 امتیاز در رده دوازدهم ایستاد.

در دیگر دیدار امروز پنجشنبه، تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان گهر دورود بود و در پایان موفق شد حریف لرستانی خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. در این دیدار محمد ترکاشوند(34) برای گهر گل زد و فرشید طالبی(38) و محمدرضا خلعتبری(88) برای سپاهان گل زدند. داور این دیدار آرمان قاسمی از گهر(85) و مرادحسین مرادمند از سپاهان(3+90) را از زمین اخراج کرد.

تیم فوتبال سپاهان با پیروزی در این دیدار که از هفته یازدهم به تعویق افتاده بود، 27 امتیازی شد و با صعود به رده دوم جدول رده بندی به استقلال 28 امتیازی چسبید. استقلال عصر امروز به مصاف پیکان خواهد رفت. گهر دورود نیز که چند هفته ای است محمد مایلی کهن را در اختیار دارد با 8 امتیاز همچنان قعرنشین لیگ برتر است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016