چهارشنبه 8 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربی واترپلوی جوانان: با تیمی آماده به جام جهانی می‌رویم

سرمربی تیم واترپلوی جوانان ایران از آمادگی این تیم در آستانه جام جهانی استرالیا و شانس پیروزی بر ازبکستان و ترینیداد و توباگو خبر داد.

داود سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: تیم ملی واترپلوی جوانان نسبتا شرایط خیلی خوبی پیش از اعزام به جام جهانی دارد. ما در موقعیت قبل از مسابقه قرار داریم و به آمادگی 90 درصدی رسیده‌ایم. درست است که بازی تدارکاتی خارجی نداشتیم اما چند بازی تدارکاتی خوب با تیم‌های منتخب لیگ دسته اول و منتخب لیگ بزرگسال داشتیم. از این نظر برای ما تدارکات خیلی خوبی فراهم شد و بازیکنان با تیم‌های قوی‌تر از خود محک خوردند.

وی در ارزیابی از حریفان ایران در مسابقه‌های جهانی استرالیا گفت: یونان یکی از سخت‌ترین حریفان ما در مرحله مقدماتی است که همیشه در رده پایه تیم‌های خوبی در اختیار داشته است. رومانی هم در بین تیم‌های درجه یک اروپایی جای دارد و نسبتا شرایط خوبی دارد و می‌تواند برای همه تیم‌ها خطرناک باشد. از ازبکستان شناخت خوبی داریم. این تیم همیشه مقابل ایران بازنده بوده و امیدواریم که در استرالیا هم بتوانیم آن‌ها را شکست دهیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه هیچ مصدوم یا آسیب دیده‌ای قبل از مسابقه‌ها نداریم. از نظر روحی بازیکنان شرایط خیلی خوبی دارند. بعد از مشکلی که پیش آمد و تیم به مسابقه‌های قزاقستان اعزام نشد واقعا تیم از نظر روحی دچار مشکل شد و جمع کردن آن‌ها خیلی مشکل شده بود. امیدوارم که نتایج خوبی در استرالیا بگیریم و عدم حضور در قزاقستان را جبران کنیم.

سلطانی با اشاره به اردوی تیم جوانان در ترکیه گفت: این اردو برای تیم زیر 19 سال بود که گزینه مناسبی برای تدارک تیم به شمار می‌رفت. چرا که از همان ترکیب اعزامی به ترکیه 10 نفر در تیم حال حاضر زیر 18 سال بازی می‌کنند. البته بعد از اینکه تیم به قزاقستان اعزام نشد طبیعتا قدری بازیکنان سرخورده شدند. در مجموع فکر می‌کنم با موفقیت در مسابقه‌های جهانی استرالیا تلخی‌های ماه‌های گذشته واترپلو را فراموش خواهیم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


البته نباید فراموش کنیم که ازبکستان بازی‌های تدارکاتی خیلی خوبی را پشت سر گذاشته است. تیم ترینیداد و توباگو هم حریفی است که شناخت زیادی از آن نداریم. فقط بر این مبنا که یک بار تیم‌های بزرگسال ایران و توباگو با هم بازی کرده‌اند و می‌دانیم با اختلاف 4 گل تیم ایران پیروز شده است امیدواریم بتوانیم آن تیم را شکست دهیم.

سلطانی در پایان گفت: فکر می‌کنم مردم باید انتظار داشته باشند که تیم ایران با تمام توان مسابقه دهد و بتوانیم جزو 12 تیم برتر جام جهانی قرار بگیریم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016