چهارشنبه 15 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مدیرعامل شاهین بوشهر استعفا کرد

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر پس از استعفا از سمت خود در این باشگاه، مشکلات مالی و عدم حمایت از سوی مسئولان هیات فوتبال استان بوشهر را از دلایلش برای این تصمیم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش دلفانی که پنجم آبان‌ماه سال جاری و پس از استعفای مهرزاد رئیسی‌‍نژاد به عنوان مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر منصوب شده بود، صبح امروز استعفایش را تقدیم هیات مدیره باشگاه کرد تا پس از 40 روز، به همکاری خود با این باشگاه بوشهری پایان بخشد.

وی در خصوص دلایل این استعفا به خبرنگار مهر، گفت: مسئولان ورزش و استان، از لحاظ مالی در حق تیم و مردم استان بوشهر کم لطفی می‌کنند. در حالیکه 40 درصد از منابع مالی کل کشور از این استان جنوبی کشور تامین می‌شود، نباید تیم شاهین که 64 سال قدمت دارد، با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کند.

مدیرعامل مستعفی باشگاه شاهین بوشهر با اشاره به اینکه امیدوار است مسئولان در آینده نگاه مناسب‌تری به تیم شاهین داشته باشند، افزود: از بودجه پارس جنوبی چند تیم در لیگ برتر و لیگ یک کشور تغذیه می‌شوند اما شاهین با این قدمت و تماشاگران متعصبی که دارد، نباید وضعیتی بدین شکل داشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دلفانی همچنین از محمد دوانی رئیس هیات فوتبال استان بوشهر هم انتقاد کرد و گفت: به نظر می‌رسد ایشان با شاهین و شاهینی‌ها مشکل دارند و در این مدت چوب لای چرخ تیم گذاشته و برای‌مان مشکلات زیادی را بوجود آوردند.

تیم فوتبال شاهین بوشهر که در گروه "الف" رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور دارد، در 11 بازی گذشته خود 13 امتیاز بست آورده و در رده نهم جدول قرار گرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016