شنبه 18 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پنجعلی: گل‌محمدی بهترین گزینه برای سرمربیگری پرسپولیس است

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به سطح مسابقات لیگ برتر گفت: متاسفانه تعطیلات پیش از حد باعث شد سطح این رقابت‌ها پایین تر از حد انتظار باشد.

محمد پنجعلی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب افزود: هرگاه مسابقات لیگ برتر به کوران خود نزدیک می‌شد و تیم‌ها به هماهنگی لازم می‌رسیدند با دستور فدراسیون فوتبال مسابقات برای برپایی اردوی تیم ملی تعطیل می‌شد و همین موضوع باعث شده بود تیم‌هایی كه روال عادی خود را پیدا كرده بودند دوباره به مشکل بر بخورند.

وی ادامه داد: ما زمانی می‌توانیم لیگ پویا و خوبی داشته باشیم که مسابقات براساس یک نظم و برنامه از پیش تعیین شده برگزار شود، با وجود اینکه برنامه‌های مسابقات لیگ دوازدهم از پیش اعلام شده بود اما متاسفانه شاهد بودیم خللی در جریان مسابقات پیش می‌آمد که اکثریت تیم‌ها به آن معترض بودند. مسوولان سازمان لیگ باید به نحوی برنامه‌ریزی کنند که برنامه اعلام شده مسابقات دچار تغییر نشود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این کارشناس فوتبال تاکیدکرد: بنده هم معتقدم سازمان لیگ باید با تیم ملی هماهنگی لازم را داشته باشد اما نباید به گونه‌ای پیش برویم که باشگاه‌ها فدای تیم ملی شوند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص احتمال برکناری ژوزه از این تیم گفت: من از هفته‌ها قبل گفته بودم این مربی کارایی لازم را برای حضور در تیم پرسپولیس ندارد و طی مدتی هم که با این تیم کار کرد نتوانست انتظارات را برآورده کند. من معتقد بودم به جای او باید یک مربی ایرانی سرمربی پرسپولیس شود و در شرایط فعلی فکر می‌کنم گل‌محمدی بهترین گزینه برای سرمربیگری پرسپولیس است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016