چهارشنبه 22 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جعفری: اشتباهات داوری لکه سیاه نیم فصل نخست لیگ بود

اشتباهات داوری لکه سیاه لیگ امسال بود. امیدوارم در نیم فصل دوم داوری‌ها بهتر شود.

مدیرعامل فجر شهید سپاسی با اشاره به جدایی چند بازیکن از این تیم گفت: برخی بازیکنان به خواست خود رفتند، اما برخی هم در ترکیب اصلی تیم جای نداشتند و به همین دلیل از تیم جدا شدند.

جعفر جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب گفت: ما درصدد هستیم دو - سه بازیکن که کادر فنی روی آنها نظر مثبت دارد را جذب کنیم و در حال مذاکره با آنها هستیم. انشاءالله در هفته آینده به طور نهایی مشخص می‌شود چه بازیکنانی به تیم ما ملحق می‌شوند.

وی با اشاره به جایگاه هشتمی تیم فجر در پایان نیم فصل مسابقات لیگ برتر گفت: ما از این رتبه رضایت داریم و جایگاه ما در نیم فصل بد نبود و حتی دچار بدشانسی نمی‌شدیم می‌توانستیم در رتبه بهتری قرار بگیریم.

مدیرعامل باشگاه شهید سپاسی با اشاره به کمی و کیفی مسابقات لیگ در نیم فصل گذشته اظهار داشت: سطح مسابقات نسبت به سال گذشته با کیفیت بهتری برگزار شد. در جدول رده‌بندی هم در جمع تیم‌های بالا و پایینی جدول جایگاه تیم‌ها با یک شکست و یا یک پیروزی تغییر می‌کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: البته اشتباهات داوری لکه سیاه لیگ امسال بود. امیدوارم در نیم فصل دوم داوری‌ها بهتر شود.

مدیرعامل باشگاه شهید سپاسی با اشاره به چشم انداز این تیم در لیگ دوازدهم گفت: ما در صدد هستیم رتبه‌های اول تا پنجمی را بدست بیاوریم اما در همان بین تیم‌های میان جدولی هم باشیم ارزشمند است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016