پنجشنبه 23 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نکونام در جمع هواداران: حضورم در النصر هنوز قطعی نشده است، پرسپولیس برو نیستم

بازیکن تیم فوتبال استقلال جدایی اش از این تیم را تایید یا تکذیب نکرد و گفت: مذاکراتی با النصر داشته ام اما هنوز حضورم در این تیم قطعی نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام که این روزها صحبت از جدایی اش از استقلال است عصر امروز چهارشنبه در حاشیه تمرین این تیم ضمن بیان این مطلب در جمع هواداران گفت: من به خاطر پول به استقلال نیامدم که به خاطر پول از این تیم بروم. من خودم یکی از هواداران تیم استقلال هستم و مطمئن باشید اگر از این تیم هم بروم، پرسپولیس برو نیستم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نیم فصل از استقلال جدا خواهد شد گفت:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به هر حال اتفاقاتی رخ داد که من را ناراحت کرده است. با این حال هنوز نه مادنم قطعی است و نه رفتنم. خصوصیات اخلاقی من طوری است که اگر جایی اذیت شوم نمی مانم. با این حال هنوز مشخص نیست بروم یا بمانم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: من صحبت هایی با باشگاه النصر امارات داشته ام اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست و مشخص نیست که به این تیم بروم یا نه.

بازیکن میانی تیم فوتبال استقلال دیدارهای جام حذفی را سخت و دشوار خواند و گفت: شرایط رقابت های جام حذفی با مسابقات لیگ فرق دارد. ما برای رسیدن به مراحل بالاتر در این مسابقات باید تمرکز داشته باشیم. دیدار با سایپا سخت و دشوار خواهد بود و امیدوارم بتوانیم در این بازی به پیروزی برسیم.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و سایپا در رقابت های جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016