دوشنبه 27 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آیا اگر کریم انصاری فرد برود؛ پرسپولیس یک تمام کننده دارد؟

گفته می شود یک تیم آلمانی انصاری فرد جوان را می خواهد و بعید نیست این بازیکن طی روزهای آینده با دریافت رضایتنامه از پرسپولیس مقدمات حضورش در تیم جدید خود را انجام دهد.

سایت گل – باتوجه به بندی که در قرارداد کریم انصاری فرد وجود دارد این بازیکن می تواند در صورت داشتن پیشنهاد خارجی خوب از پرسپولیس جدا شود و حالا به نظر می رسد این اتفاق درصدد وقوع است.

به گزارش گل گفته می شود یک تیم آلمانی انصاری فرد جوان را می خواهد و بعید نیست این بازیکن طی روزهای آینده با دریافت رضایتنامه از پرسپولیس مقدمات حضورش در تیم جدید خود را انجام دهد.ظاهرا محمورضافاضلی مدیربرنامه های بازیکن اردبیلی پرسپولیس مقدمات یک انتقال جذاب را فراهم کرده و کریم در ژانویه و در پنجره زمستانی شانس حضور در بوندسلیگا را دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اما در حالیکه این انتقال می تواند عواید مالی خوبی برای پرسپولیس داشته باشد ، سئوال اینجاست که خروج انصاری فرد از ترکیب پرسپولیس چه تبعاتی برای این تیم خواهد داشت؟ هرچه که باشد چرا که به غیراز اینکه سرخ ها یک مهاجم مستعد و گلزن را از دست می دهند خط حمله خود را خالی خواهند دید.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که جواد کاظمیان دیگرمهاجم پرسپولیس هم در لیست مازاد قرار گرفته و محمد قاضی بعد از سپری کردن یک مصدومیت سخت هنوز به فرم مسابقه نرسیده است و شاید این اتفاق هم با تاخیر رخ دهد.

در این میان نکته ای که جالب به نظر می رسد این است که پرسپولیس برخلاف ابتدای فصل که خط حمله خود رابا بازیکنان مختلف پرترافیک کرد حالا رویه عکس آن مقطع زمانی را پیش گرفته و هر روز از این ترافیک سنگین می کاهد.

بعد از جدایی ایمون زاید و حضور کاظمیان در لیست مازاد ،ترانسفر انصاری فرد می تواند خط حمله پرسپولیس را دچار چالش جدی کند؛اینکه در بین بازیکنان فعلی تنهاقاضی خصوصیت بازی در پست مهاجم راس و هدف را دارد و مصدومیت و نرسیدن او به فرم ایده آل می تواند به نگرانی های گل محمدی برای ادامه مسابقات بیافزاید.
در عین حال موضوع کالی را فراموش نکنید. یک انتقال موفق با قیمت بالا برای پرسپولیس که درگیر چانه زنی با مانوئل ژوزه است هدیه بزرگی است.

پرسپولیس برای آرایش خط حمله به جز کریم انصاری فرد می تواند از هادی نوروزی ، غلامرضا رضایی ، محمدقاضی و شاید حمید علی عسگر استفاده کند. با این وصف آیا جدایی کریم چه تاثیری روی پرسپولیس خواهد داشت؟


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016