چهارشنبه 4 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نوروزی به حکم محرومیتش اعتراض نکرده است

حکم محرومیت افشین نوروزی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز با انتقادهای زیادی به خصوص از سوی تیم باشگاهی‌اش روبرو شد این در حالی است که خود این بازیکن حق قانونی‌اش برای اعلام درخواست تجدیدنظر استفاده نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شنبه گذشته کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز پس از نشستی که با حضور افشین نوروزی برگزار شد این بازیکن را به دلیل انتقاد علیه فدراسیون در یکی از گفتگوهای رسانه‍ای‌اش به یک سال محرومیت قطعی از حضور در میادین ورزشی همراه با یک سال محرومیت تعلیقی و پرداخت بیست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

این حکم که پس از اخراج افشین نوروزی از اردوی تیم ملی اعلام شد انتقادهای زیادی را به همراه داشت به خصوص از سوی دانشگاه آزاد که نوروزی را به عنوان اصلی‌‍ترین مهره برای حضور در لیگ برتر به خدمت گرفته است. حتی از سوی سرپرست این تیم اعلام شد درصورتیکه نوروزی اجازه همراهی این تیم در نیم فصل دوم لیگ را نداشته باشد از ادامه مسابقات انصراف می‌دهیم.

به هر حال یک سال محرومیت قطعی از حضور در میادین ورزشی برای افشین نوروزی که از پینگ‌پنگ‌بازان المپیکی ایران است، سنگین خواهد بود. در همین راستا تصور می‌شد که نوروزی خیلی سریع نسبت به حکم صادر شده معترض شده و آن را به فدراسیون اعلام کند اما تا امروز چهارشنبه که پنج روز از تشکیل کمیته انضباطی و صادر شدن حکم می‌گذرد، هنوز هیچ اعتراض و درخواست تجدیدنظری از سوی افشین نوروزی به فدراسیون تنیس روی میز اعلام نشده است.

این در حالی است که طبق قانون این بازیکن ملی‌پوش تنها یک هفته فرصت دارد تا نسبت به حکم صادره اعتراض کندو درغیر این صورت حکم محرومیت وی به اجرا درمی‌آید.

محمدعلی قدوسی، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار مهر در این مورد اظهارداشت: اعتراض به حکم و درخواست تجدید نظر حق قانونی این ورزشکار است. در واقع اعلام و اعمال حکم پیش از قطعیت آن از نظر حقوقی ارجح نیست. اما باید دید افشین نوروزی از حق تجدید نظرخواهی خود استفاده می‌کند یا خیر.

وی به ماده 9 آئین‌نامه انضباطی مسابقات ورزشی زیر نظر وزارت ورزش و جوانان که سال 1374 تصویب شد اشاره کرد و ادامه داد: طبق این قانون حکم صادر شده برای نوروزی تا 7 روز پس از ابلاغ قابلیت تجدید نظر دارد. البته این زمان از روز ابلاغ تا روز اعلام درخواست محسوب می‌شود و به زبان ساده تر 9 روز فرصت است تا وی درخوست تجدید نظر کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تاکید کرد: اگر طی این مدت زمان افشین نوروزی درخواست تجدید نظر نکند، حکم او اجرا می‌شود و اگر هم اعتراضی از سوی این بازیکن به دست مان برسد، در کمیته استیناف بررسی و نتیجه آن اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حکم محرومیت افشین نوروزی یکشنبه گذشته به وی ابلاغ شده است. با این اوصاف وی تا دوشنبه هفته آینده فرصت دارد تا اعتراض خود نسبت به رای صادر شده را اعلام و درخواست تجدید نظر بدهد. در غیر این صورت از سه شنبه رای اعلام شده اجرا می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016