پنجشنبه 19 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن: جای هیچ گونه اشتباهی نداریم

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ما در 10 بازی باقیمانده حداقل باید 5 تا 6 بازی را ببریم و دیگر جای هیچگونه اشتباهی نیست.

محسن کرباسچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، اظهارکرد: ما باید خیلی بهتر از گذشته کار کنیم و در 10 بازی باقیمانده حداقل باید 5 تا 6 بازی را ببریم که این امر در صورتی محقق می‌شود که تمام بچه‌ها و کادر فنی تلاش مضاعف کنند که تیم نتیجه بگیرد تا از این وضعیت در بیایم.

وی افزود: به هر حال ما باید با تیم‌هایی همچون سایپا، آلومینیوم و داماش رقابت کنیم و از این تیم‌ها جلو بزنیم. باید مبارزه کنیم و هر طوری که شده است باید با بازی‌های عالی بالاتر بیاییم و مراقب بازی‌های باقیمانده باشیم.

کرباسچی تصریح‌کرد: از بازیکنان توقع داریم در داخل زمین بسیار بهتر کار کنند چرا که در تیم بزرگی مثل ذوب‌آهن بازی می‌کنند که نایب قهرمان آسیا بوده است و در یک کلام برای موفقیت ذوب‌آهن تلاش و ایثار همگانی نیاز است. مردم اصفهان از بازیکنان توقع دارند بهتر کار کنند و بچه‌های ما هم به طور حتم با غیرت بازی می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهارکرد: بازکنان ما نشان داده‌اند که در مقابل تیم‌های خوب بهتر بازی می‌کنند و من امیدوارم در خوزستان در مقابل فولاد با دست پر برگردیم. خوشبختانه برای این بازی محروم و مصدومی نداریم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن روز جمعه در خوزستان به مصاف تیم فولاد می‌رود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016